*ønsker* Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hei.. Jeg har IKM sånn ca i dag.. Litt usikker på syklus da jeg kun har nedskrevet sist mens (de andre står på gamlemobilen min som ble ødelagt) .. Men er rimelig sikker på at det er 30 dager, dermed ikm i dag.. Ingen tr enda.. Tok en Quick Respons test med morgenurin i mårrest, og den var negativ.. Jeg har følt meg gravid, og hadde stooore forhåninger Har også hatt masse symtomer, men jeg har vel kanskje bare ønsket for mye... Sakens kjærne.. Jeg har en sønn på 3,5 år. Den gangen ble jeg gravid rett etter ppille slutt.. Hadde gått på ppille i 4 år, og ble graivd med engang.. 1 år etter han var født testet jeg positiv på klamydiatest..Etter å ha hatt mye smerter.. fikk behandling og alt ble bra.... Det ble slutt med min daværende samboer... Jeg har nå en ny samboer, og testet IGJEN positiv på klamydiatest for noen måneder siden.. Det jeg bekymrer meg for er at jeg kanskje har hatt det hele tiden???? Eller så har jeg fått det igjen.. har ikke hatt vondt eller merket noe siden første gang jeg ble behandlet.. Men fikk da ny behandling denne gangen.. Vi er nå i 5.pp, går over i 6. så fort tr dukker opp.. Og jeg er enda ikke gravid Kan egglederne mine være tette? Har jegmulighet til å få sjekket det FØR vi har vært prøvere i ett år? (Ett år er fryktelig lenge).. Det kan jo være at ny sambo ikke har like gode svømmere som tidligere.. men ja, er så bekymret for alt Sambo er også veldig lei seg og bekymra og tror det er han som ikke kan bli far.. Det tar veldig på Hva tror dere? Hva kan jeg gjøre? Ønsker jo oss såååårt ei lita jente eller en liten gutt..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 hei!! har aldri hatt klamydia,så vet ikke noe om det,men tror ikke du trenger å bekymre deg over at du ikke har blitt gravid enda. du har jo klart det før,og det er helt vanlig å prøve 1 år før det klaffer. men hadde jeg vært i din situasjon ville jeg nok tatt en tur til legen og forhørt meg. lykke til:-)
*ønsker* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Takk takk.. Prøver jo å ikke gi opp håpet, men ja.. det er liksom ikke helt enkelt.. Har lest her at man kan ha "vondt" når man har sex i el-perioden.. Hadde noen dager denne mnd hvor det var "vondt" eller ubehagelig, som om han tok borti noe oppi der.. Så har ikke heeelt gitt opp håpet med at jeg faktisk har el fortsatt.. Skal kjøpe el tester fra og med neste pp!
*ønsker* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Dytter denne litt, håper på flere synspunkter og meninger, tips og triks... hva som helst ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå