mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 sluttet med bleier for litt over ett år siden. har siden den gang nesten aldri hatt noen uhell, hverken natt eller dag.. De siste fire uken har han tisset i sengen hver natt.. av og til flere ganger.. og det lukter så sterkt og ille at jeg må lufte på rommet hans. Luktet ikke slik før når han hadde uhell. Har også sprunget ofte på do den siste mnd, men det svir ikke sier han i alle fall.. går i alle fall en gang i timen nå, før var det ca 3-4 timer imellom avhengig av hvor mye han drakk.... Tenkte å høre med legen om dette, siden de også har reagert på¨lukten i barnehagen... Tror ikke det er urinveisinfeksjon heller, for da hadde det vel vært vondt? Noen som har vært borti lignende og har noen råd om hva jeg skal gjøre? Takker for alle svar jeg får.
Kamomille Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 ville høst med legen ja og levert en urinprøve. kan godt være en infeksjon selv om det ikke gjør så vondt!
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Takk for svar. Har tenkt å ta han med til legen, men det tar så lang tid å komme inn til fastlegen, og et par av de andre legene her, som pleier å ta inn på kort varsel er helt idioter, kan ingen ting, hører ikke på hva du sier, og den ene tok nesten livet av meg pga feilmedisinering.... Stoler kun på fastlegen, har hatt henne lenge... Lettere å ta kontakt med andre om jeg kan si hva jeg vil de skal sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå