Gå til innhold

FYFADER!!!! AT DET GÅR AN........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifjor sommer hadde jeg og sambo bestilt flyreise (kun fly) til Malaga via sterling.

I god tid i forveien avbestilte vi turen. Vi måtte da selvfølgelig betale avbestillingsgebyr (ca 700-800,-) og det er greit nok, men så fikk vi ikke refundert pengene VÅRE, nei de måtte bli stående på en sterling konto og brukes neste gang vi skulle reise.

Ok, vi skal vel ut å reise en gang,så greit nok..

Men så ringer jeg de idag da for å høre om disse pengene kan overføres til min pappas konto i sterling for han reiser en del..

Og da sier hun "nei, de pengene står ikke der lenger de, de står der kun i 12 mnd og så "FORSVINNER" de"...

HÆ???????WHAT??Det er våres penger...!!!!

Kan ikke fatte og begripe at dette er lov engang jeg..

Så fant jeg frem en mail jeg mottok i frb med avbestillingen og det står ingenting om at pengene må brukes på reise innen 12 mnd, ellers forsvinner de til Sterling AS..

Så nå er jeg MILDT sagt ganske forbanna og skal skrive et brev til hovedkontoret om at disse pengene overføres oss asap!!!

Hvis ikke møter jeg de hos "TV2 hjelper deg"..hehe..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ren svindel! Kontakt Forbrukerrådet. Det hadde jeg gjort prompte. Og TV2 Hjelper deg.

Det er jo hårreisende!

Skrevet

Bra du er enig!!!

Dette MÅ jo bare være ulovlig, jeg kan ikke fatte noe annet...

Skrevet

Det kan jo vel ikke være lov, og dere må jo få vite om det da. HErregud, for noen j... Dårlig gjort!!!

Gå videre med det!!!!

Skrevet

Siden du har den mailen burde da det være bevis nok om at du har retten på din side.

Den oppbevaringen av pengene hos dem er jo på en måte som en tilgodelapp, og har de begrensett gyldighet MÅ det stå på de.

Skrevet

Mailen har jeg heldigvis tatt vare på såden legger jeg som vedlegg til brevet.

greit at når man får tilgodelapp så er det gyldighetstid, men gyldighetstid på 12 mnd syns jeg nå er litt lite i et slikt tilfelle når de hverken flyr innenlands eller charter og det er personlig konto så pengene kan ikke brukes av en tredjepart....

Skrevet

Direkte svindel, skjønner at du er forbannet...

Dårlig reklame for dem...

Ikke gi deg før du får igjen pengene!!!

Lykke til..

Skrevet

Så syns jeg det er galskap å betale 700-800,- for avbestillingsgebyr, men IKKE få pengene refundert!!!!

Her gir jeg meg ikke før jeg har de 3500,- på konto nei!!!

Skrevet

Ja jeg er helt enig.

Men så lenge de ikke har skrevet noe om det i mailene er det bare å slå i bordet.

Vær hyggelig og sklig til å begynne med, men bli sint og gå videre hvis det ikke når fram. Denne kampen skal du vinne.

Skrevet

hehe, er så godt å ha dere støttende jenter i bakhånd altså..hihi..:-)

Dette skal jeg vinne ja..hihi..:-))

Skrevet

Det kan da ikke være lov i det hele tatt. Er dette normalt da? At pengene må stå på dems kontor? Trodde en fikk refundert beløpet - avbestillingsgebyret.

Stå på, dette kan da umulig være riktig!

Skrevet

Det er visst ganske nytt ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...