Gå til innhold

Veiedag: Gått ned 16 kg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer altså litt usympatisk selvskryt fra meg......

Kan nesten ikke tro det selv!

Bobler over av jubel...og siden jeg er alene hjemme så er det dere som må holde ut med mitt oppblåste ego her nå *S*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Så utrolig bra! Lyst til å dele metoden med meg??

Skrevet

Er ikke noe hokkuspokkius metode akkurat.

Har sien mai 2006 spist litt mindre av den samme maten som før ved at jeg har drukket 0,5 liter vann rett før måltid. På den måten har jeg blitt mett før. Ingen småspising av annet enn frukt og grønnskaker mellom måltider. 4 måltider pr dag. frokost, lunsj, middag og noe lett på kvelden. rett i koppen eller et knekkebrød. Ingen middag etter 18. Fritt inntak av frukt grønt hele dagen. Kaker, kjeks digg og alt jeg har lyst på hver lørdag.

Nøkkelen til å ha suksess med denne metoder ligger nok i *tålmodighet* Ikke fly på vekta hver uke, men hver mnd. Ikke tenke på at man "slaker seg"

Skrevet

Må legge til at det har glidd ut noen ganger underveis slik at vekta har gått litt opp innimelom underveis.

Skrevet

Så flink du er:-)

Skryt så mye du vil, det hadde jeg gjort:-)

Skrevet

Høres ut som ei kjempeplan, for det er akkurat det jeg har holdt på med siden juni, men hos meg ser det ikke ut til å virke, så jeg har vært hos legen å tatt prøver av stoffskiftet mitt som jeg ikke har fått svar på enda.

Men jeg synes du har all grunn til å skryte av deg selv! :-) Så rop høyt ut!! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...