sunbeamen Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 han har hatt feber i tre dager nå, og i dag tidli var den 39.5C, han fikk ein paracet og etter ein time var den bare gått ned til 38,8C, skal ikke feberen gå ned mer etter over en time? han blei behandla for kikhost de 2 første ukene av sept, så det er litt over ei uke sia vi var ferdi på kuren, men han hoster fremdeles og nå hoster han bare meir og meir til meir feber han får.... kanskje ikkje antibiotikaen virka på han? har ringt til legen , og skal inn der kl halv 3, så eg håper de finner ut av det... håper ikkje det er kikhosten som henger igjen for da må vi muligens legges inn på sykehus, huff, er fælt å være "alene" mamma(mannen min er ute på båt) når gullene er syke, ønsker alle møde med syke barn hjemme god bedring.... klem fra mamman til Morgan
Meg og bøllegutta!! Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Lillegutt er syk her også..... Første gang med høy feber! Han er 7 mnd. Håper på snarlig bedring for her er det mye sutring og lite søvn på en gutt som til vanlig smiler fra morgen til kveld og sover som en stein på daglurer og natta!!
sunbeamen Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 en liten oppdatering fra oss: ja da har va da altså vert hos legen, og han kikka både i ørene og i halsen på lillemann men han såg heilt fin ut der, så da måtte vi ta blodprøve, bare et lite stikk i fingen. blodprøven var så usikker, låg heilt på grensa mellom bakteriel og ikke bakteriel infeksjon, så eg må tilbake i morgen å stikke lillegutt på nytt i fingen(sukk) for å se om den har økt eller gått ned.. han har fortsatt feber, 38,9 da eg la han, la han i ein ullbody og med sokker på og kunn et ullpledd på toppen, er det for lite? er rundt 20 grader i rommet...
tine1977 Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Uff det er så vondt når disse små er syke. Ønsker dere god bedring. Min jente har hatt feber i 2 dager, opp mot 39. Jeg har fått råd av legen min å kle av henne så mye som mulig, den ene natta lå hun bare i bleia med ei dyne hun sparka av seg. Har nok 20 grader jeg også på hennes rom. Hun var mye bedre dagen etter. Så jeg tror ikke du har kledd han for lite. Men det var mi mening. Lykke til!
sunbeamen Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 tusen takk for svar:) lykke til god bedring selv:)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Gutten min er også febersyk, Ligger i tynn pysj uten noe over seg med vinduene åpne på rommet... Pass bare på hvis feberen går ned for da blir ungen svett og da er det lett å bli kald.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå