Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag har jeg lyst å få han ut... han har de to siden fredag kveld vært rooolig, det er liv men MYE mindre enn vanlig, og jeg er såååå trøtt hele tiden, vil bare sove og jeg klarer snart ikke vente lenger..

tenk om noen kunne si når han kom da... åååå.... termin på torsdag har eg... tenk om eg må vente i over to uker til da... ÅÅÅÅ

(jes, der klaget eg litt... :)

men er d slik at han skal roe seg ned nå? er jo neste litt bekymret her eg sitter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at det er flere som sier at babyen roer seg før fødselen ja. Er jo egentlig logisk også, han har det jo ganske trangt inni der. Kan faktisk ikke huske kordan min var... Og jeg gikk 2 uker over med førstemann, kjipt ja og laaange dager, men fort glemt :)

Må jo bare få kommentere: Du blir ikke noe mindre trøtt etter at babyen er kommet da:)

Skrevet

hehe... nei d e sant.. nå sover jeg når det passer meg.. blir nok neppe slik om et par uker/dager.. he he.. legger meg tidlig, sover på formiddagen, sover når det passer meg he he... huff.. får nyte det :D

Skrevet

hehe, ja nyt det så lenge du kan. Jeg kunne godt tenkt meg det, men jeg er hjemme med en turbo-gutt på 2 år, så sove vet ikke jeg hva er :P Blir nok ikke noe bedre i februar nei....:)

Men det kan jo være at du får et sovedyr, min sov heele tiden til å begynne med, han våknet, fikk mat og sovnet igjen.. Så jeg hadde det ganske fint de første ukene:)

Skrevet

ja hadde vært ok med en som ville samarbeide litt når det gjelder søvn, men jeg tror faktisk at ettersom jeg er ganske inaktiv om dagen så blir jeg trøttere også... tenkte meg ut i regnet nå, må få ut litt energi... :D fått grei beskjed om å ta med telefonene min fordi her er det ting i gjære... hmm en tur på butikken, handle litt bolledeig.. bake boller i ruskeværet.. hmm.. hørtes ut som en plan :D

Skrevet

Jeg har akkurat laget skolebrød jeg, og nå har jeg overtids-trøstespist litt.. " skolebrød/boller faktisk!! Nam nam..

kalorii kaloraaa.. gjør meg lykkelig og glaaad!!

Skrevet

er også utrolig lei... vil bare få han ut:))) hehe.

men tipper jeg går over tiden, har bare det på følesen! :(

Lille gutt nå må du komme ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...