2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Er litt nyfiken skal dit i dag, men minsten, å får høre jeg kommer til å være blakk før jeg går inn dørra.. Noen som har vært der?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 vi har vært der. De er helt greie. Dyrt da, men .... De er ikke tradisjonell.... Bildene er veldig i tiden, og er ikke sikkert vi absolutt synes de er så kule om 15 år, men de er enkle og passer til det meste. Jeg går nok til noen andre neste gang og sparer mye penger og tar noe mer tidløst.
Propellmamma til 2 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Vi tok 1-årsbilder av datteren vår der for 2 år siden. Minuset der er at du MÅ bestille bilder med rammer og de er SVINDYRE! Vi fant ingen rammer vi likte sånn kjempegodt, men måtte jo bare velge en, og da vi fikk bildet (sånn collage satt sammen av flere bilder) var jo havparten av bildet passepartour, så bildet er jo DIGERT!!! Men de er kjempeflinke. Bare vær obs på dette med rammene.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Ja, og vær veldig obs på en ting: Kampanjetilbudene de lokker med, stemmer ikke. Du må bla kjøpe ramme til bildene, og totalt blir få bilder veldig veldig dyrt..de tar kule bilder, men det er ikke verdt det.
miss_chica Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 får du bildene dine lagt ut på nettsiden dems også så du kan kopiere de derfra også, eller går ikke det ann? lest om flere som har gjort det...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Samlebåndsproduksjon, til overpris. De har sitt konsept som er veldig itiden, med mye liv og farge i bildene sine, kontraster og uttrykk. Men de tar seg ikke tid til å virkelig fange noe, så det er liksom litt mindre kunstnerisk enn hva de faktisk gir inntrykk av å være. Det koster svin, og er egenlig ikke fullt så kult som en skulle ønske. Ville ikke gått der.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 føler det svir i lommeboka mi.. huff huff.. litt av en julegave
Krokka og prinsessa Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Jeg har vært, og det ble sinnsykt fine bilder! Du MÅ jo ikke kjøpe dem, men du kan laste dem ned på PC-en din. Derfra kan du fremkalle dem selv på vanlig vis slik du gjør med andre digitale bilder. Morsomt å ha da! (Selv om du ikke fremkaller/ kjøper noen av dem nå. Du kan jo gjøre det ved en senere anledning.) Til sist vil jeg nevne at vi fikk gavekort på familiefotografering etter at beibien er født! Og det koster tross alt noe dersom du skal å ta beibi-bilder etterpå, så det synes jeg er snilt av FAME å gi oss! Det gavekortet inkludere også gratis visningstime og ett gratis innrammet bilde i lite format av de du tar på familiefotograferingen. Jeg ser ikke at en har noe å tape på å ta slike gravid-bilder jeg! =o)
betty74 Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Jeg har vært der to ganger, begge ganger pga kampanjer hvor vi fikk gratis fortografering + et gratis bilde. Den andre gangen var på gravidfotografering - det var jo også gratis. Jeg synes bildene var kjempefine, men hvis man skal bestille noe mer (og det gjør man jo gjerne), koster det skjorta.. Til jul i fjor bestilte vi 5 stk bestemorbilder i ramme + julekort, tror vi betalte 3500!! Og da var jo fortograferingen + fremvisningen gratis..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 jeg og sambo var der og fikk 1 timers fototgrafering. (dette var sånn gratis gavesjekk da). Ble tatt ca 100 bilder av oss, og vi var kjempe fornøyd! På visningen viste det ca 50 bilder og jeg må si jeg syns alle var kjempe fine!!! Faktisk bare et par som jeg ikke likte. Fikk da med oss et bilde i 14*18, men bestillte ikke noe annet. Vi skal se om vi skal gjøre det senere, er utrolig dyrt iallefall! Jeg var også å tok bilder til det der gravid bladet (også gratis), og fikk da 5 bilder som jeg kunne laste opp på maskinen. Syns ikke denne fotografen var like flink som han forrige! Bildene var helt ok, men syns magen ble lite fremhevet om dere skjønner. Ellers så har vi vært med hele familien og disse bildene ble også kjempe bra og morsomme! men mamma sa at forstørrelsene etc var utrolig dyrt når alt kom til alt liksom... Skal prøve å legge ut et av bildene derfra av magen!
Mamma'n til 2 Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Vi opplevde fame som helt gjennomsnittlig. Selve fotograferingen var et orddentlig pes - dette med musikk og moro med minsten i sentrum, var overhode ikke ivaretatt. Når vi siden kom for å se på bildene, var det kun 26 bilder som var greie - og ingen av dem var det gjort noe med. Det endte med at vi guidet fotografen igjennom photoshop til et greit nok bilde var klart. Skal helt klart ikke ditt igjen.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 24. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2007 Krokka *på overtid* legges de ut på nett? oj dette visste jeg ikke.. da kan jeg jo bare bestille en enkel pakke, å laste ned reste .. ahh dette hørtes bedre ut
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 legger de ut bildene du har tatt der på nett?? Eller må du kjøpe cd-rom?? var ikke klar over dette jeg!! Da blir det jo en helt annen sak om man kan laste ned og printe ut selv!! Noen som vet mer om dette?
Krokka og prinsessa Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Ja, bildene legges ut på nettet. Du registrerer nemlig e-postadressen din når du er der. Så sender de deg brukernavn og passord slik at du kan logge deg inn på din egen konto inne på fame.no, under "gravid 2007". Her får du tilgang til bildene, og kan laste dem ned, evt. bestille. Ingen andre som ikke har passord som kan se dine bilder.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 24. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 24. september 2007 å da får eg se bildan fra lillegutt åsså? så koselig =) ja men da fikser det jo sæ =) hihi
Krokka og prinsessa Skrevet 24. september 2007 #16 Skrevet 24. september 2007 Jeg opplevde dem som profesjonelle og flinke. Hun dama som tok bilder av meg unne det der med å ordne bildene latså! Fikk noen i gråtonber og noen i bruntoner. Hun hadde gjort dem litt "gyllen", slik at huden fikk veldig fin farge!! =o) Hvor flinke de er til å redigere/ ordne bildene er sikkert ulikt fra sted til sted og fra fotograf til fotograf.
Krokka og prinsessa Skrevet 24. september 2007 #17 Skrevet 24. september 2007 jepp, jeg anbefaler deg å gå i alle fall! Men du får bare ett lite utvalg av bildene du tar, ettersom det er ett gratistilbud. Jeg fikk 5 bilder.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 24. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 24. september 2007 Ok, jeg betaler 500 vet jeg for fotograferingen i dag.. siden det er 1års bilde te lillen vi skal ta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå