Mamma til HogM Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg tenkte å bestille overraskelsestur for mannen min og meg før jul, og lurte da på å dra til Tallinn. Lurte derfor på om noen har vært der og kan anbefalle byen? Og hotell? Evt. hvilket området i byen man burde bo som er litt sentralt? Eller har noen andre forslag til en annen storby? Takker for svar
Makka Pakka Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg har vært i Tallin og likte meg kjempgodt. Var ikke i hele byen men holdt meg stort sett i gamlebyen. Det er spennende å vandre der, billig og god mat og mye flott håndarbeide og kunst å få kjøpt. Klær og sko er ca like dyrt som her hjemme og utvalget ikke så mye å skryte av. Estland har jo også begynt å bli kjent for sine spa-opplevelser. Jeg anbefaler Tallin og kan godt tenke meg å dra tilbake dit. Husker ikke hvilket hotell jeg bodde på så kan ikke hjelpe deg der. Ønsker deg og mannen din god tur, uansett hvor dere drar. Overraskelsestur høres supert ut!!!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Har vært i tallinn. Var fint der.Mye gammelt å se på og,og ikke minst er det billig der hehe Var et fint spa hotell der som guiden vår skrøt av.Husker jo selvfølgelig ikke navn. Husker ikke navnet på vår heller,men har det i foto boka.Kan finne det i kveld om ingen andre har skrevet det inn hehe.Der var det ihvertfall fint,og god service. Orker ikke lete den opp akkurat nå. Vi var på en resteraunt som var middelalder inspirert.Alt var liksom derifra.Skikkelig spennende og litt av en opplevelse.Jeg er krese,så ble ikke akkurat met der,spesiell mat ja hehe.Men absolutt verdt en tur innom,om ikke annet enn for opplevelsen. Den het olde hansa mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå