Mamzen Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Har hørt at disse er såå bra for bekken, rygg osv. De er litt dyre, så jeg vil gjerne høre andres erfaringer før jeg event kjøper selv.
M*A*S*H* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg er veldig fornøyd med mine - så fornøyd at jeg måtte kjøpe et par "jogge-sko" også etter at sandalsesongen var over. Bruker dem når jeg er ute med bikkja ca en time hver dag - selv på asfalt i byen er de myke og gode - og jeg tror det forebygger vondter i ryggen min. Kjennes hvertfall sånn ut. *banker i bordet" - ingen bekkensmerter på mange uker nå.
Jippi! Maibaby! Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Jeg bruker ikke andre sko (til hverdags... de er dessverre lite pene...). Har hatt gjenntatte prolapser, og kjenner stor forskjell på disse og andre sko. Siden muskulatur som vi vanligvis bruker lite utvikles, fordeler man belastningen på større deler av kroppen...
M*A*S*H* Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 De har jo noen nyere modeller nå - men de er fortsatt ganske klumpete:-) Jeg har et par helt svarte sko nå - går til jeans på byen også.
Mamzen Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Koster de det samme over alt da sikkert, ca 1800,- ?
M*A*S*H* Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Tror det er samme stive prisen overalt ja - men steller du pent med dem har du dem sikkert i mange år:-)
dolly29 Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Jeg har bare sandaler jeg, og bruker dem hele tiden. Helt perfekt for løse ledd og nå kan jeg faktisk se anklene mine etter at jeg begynte å bruke dem:)
Lille Langbein Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 KJØP DE! Gå i butikken, ta de i hånden, dra kortet, tast kode og glem at du har brukt pengene. De er dyre, og sånn er det, men de er verdt det. Når man tenker på det så er dette noe av det viktigste plagget vi har på oss, viktig med godt skotøy. Tror mange har unødvendige plager pga skotøy! That's my opinion!
Mamzen Skrevet 25. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2007 Ja, da tror jeg at jeg skal kjøpe de! Dere har overbevist meg Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå