Gå til innhold

Ang mannfiolk og husarbeid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt arbeidshelg denne helga, og forventer at mannen min tar seg av husarbeidet når jeg er borte. Og det har han gjort, ifølge han selv. Han har jo støvsugd og lagd middag til barna og...og...og....ja, det var vel stort sett det!! Bordet er klissete av brus og kaffeflekker, det flyter i yttergangen av klær og sko, flyter på kjøkkenet, blomstrene henger med hodet. Jeg har fri i dag, og han blir borte hele dagen, så gjett hvem som må shine huset, jo, det blir meg det! :o(

Flere som har mannfolk som det ikke skal mye til før de er super fornøyde med seg selv? Så blir han snurt når jeg kommenterer det han ikke har gjort!! Grrr... ;o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha...mannfilok!!! Mannfolk!! ;o)

Skrevet

Nei, det er ikke akkurat så mye som skal til før mannfolk syns de har gjort husarbeid... Min blir også slik at han blir sur hvis jeg ikke kommenterer at han har tatt ut av oppvaskmaskina.! Tenk om vi skulle bli sure hver gang DE ikke kommenterer hvor fint og rent alt er osv.. :P

Skrevet

Hehe, høres litt ut som sånn min var før. Men nå har han blitt sånn at når han først setter i gang, så gjør han det grundig!

Men det rare er at menn forventer at de skal få masse ros bare de rydder bordet etter seg. Skulle vi damer hatt ros for hver minste ting vi gjorde i huset, så hadde ikke mennene fått gjort noe annet enn å rose oss.

Skrevet

Hehehe...jeg vasket hele huset, inkl. vinduene forrige mandag og mannen min sier ingenting når han kommer hjem, setter seg ved middagsbordet å begynner å spise. "Ser du ikke hva jeg har gjort i dag da" sier jeg. Ser han får litt småpanikk, og studerer meg grundig, "har du klipt deg?" sier han! Hahahaha....Mannfolk!!!!!

Skrevet

Joda, det er et velkjent fenomen her hjemme!!! Her er det jeg som styrer skuta for å si det sånn.

Da jeg opererte for noen uker siden og ikke kunne gjøre noe hjemme fikk han virkelig se hva som egentlig trengs... Det holder ikke å ta ut av oppvaskmaskinen!

Jeg ga opp den dagen han hadde kledd på lillemann selv også, og jeg hentet ham i bhg i pysj!

Men, han er ganske flink til å adlyde ordre da... Gjør det han får beskjed om! Han er prikete inn til beinet da, UTRLOG nok! Og han handler, og gjør andre ting, he he.. Som forøvrig jeg oså gir beskjed om! hehe:O)

Ja, mannfolk!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...