dritgrei hei hei! Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Det er den artigste tingen jeg har kjøpt i mitt liv!!!!! Den suger jo!!! så deilig det er å leve i et rent hus, med en støvsuger som ikke spytter ut igjen driten på andre sida!!! Hurra for husmorhjelp!
Karomamma Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Grattis!!! Er det en sånn oppladbar en med ministøvsuger inkludert? Sånn ønsker jeg meg, skjønner du!!! Forresten så er det vel Karopappa som ønsker seg det, siden det bare er han og vår gode kamerat fra Polen som støvsuger hjemme hos oss... Hurra for deg og den nye støvsugeren! Dette blir nok en finfin dag
dritgrei hei hei! Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 nei vi så på en sånn, men den hadde så dårlig sugekraft, og vi har sånn gammelt 50-talls gulv med sprekker i, så vi må ha en som suger nedi der.... derfor ble det en sånn vanlig en med slange på, men hu hei så god den er!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Grattis med ny støvsuger! Det er digg å ha en som suger bra og som ikke legger alt fra seg på andre siden:-)
Plutseliten :) Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer! Ikkeno er så deilig med hjelp i hverdagen av noe som gjør skikkelig jobb Og alle små lego,barbie,perler,kinder overraskelser,steiner,skruer,ringer,spenner,og alle andre bittesmå ting som VIPS ble spist og borte fordi det ikke blir plukket opp fra gulvet..Uffda Ha en flott støvfri dag!! )) Stolt mamma til 2
Gummelillan Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer! Støvsuger som suger er tingen ;-)))) Jeg kjøpte ny (så lite som min kjære bidrar på vaskefronten gidder jeg ikke late som om vi har kjøpt den sammen...) i sommer og har greid å få riper i lakken allerede etter ublide møter med hjørner og harde kanter. Men du så glad jeg er i den! Så hipp hurra for effektive husmødre, tihi!!!!
♥Snulder Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Jippi for støvsuger'n!!! Jeg eeeeelsker støvsuger'n min jeg... nesten mer enn gubben!! Hehe.. for støvsuger'n blir det ihvertfall rent etter.....;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå