Gå til innhold

MajjaMedLilleSnuppa - this one is for you!

Anbefalte innlegg

Skrevet

..and me, hihi! Akkurat kommet hjem fra jordmor. Alt så bra ut sa hun, men pga blodtrykket, sf-målet og at jeg bekymrer meg litt vel mye, får jeg en ekstra ul i mårra. Sjekke blodgjennomstrømning i morkaka osv. Blir greit det, mest for min egen del egentlig, så jeg skal slappe bedre av:) Han ligger på skrå enda da, hehe, men jm sa at han driver og finner litt ut av ting med hvor han skal plassere hodet for festing osv;)

Så har jeg vært på butikken og hamstra masse sunn mat, deilig! Sov dårlig i natt, så nå skal jeg slenge meg litt på sofaen tenker jeg.

Skal på fødselsforberedende kurs i mårra og, så det blir litt travelt. Men det er bra det, så lenge det er spennende ting jeg skal...!

Håper du har en knakende bra dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojojoj, ny UL!! Så bra da, da kan du slappe godt av de siste ukene også. Men du skriver pga SF mål, er det ikke høyt nok eller noe sånn?? Hvordan var BT ditt nå da?

Ååå, tenk så gøy å se han enda en gang da! Han har jo helt sikkert blitt mye større siden 3D UL!! Håper du får ett skrytebilde å vise meg!:)

Og han har jo god tid på å feste hodet enda, skjønner godt at han venter så lenge som mulig jeg, hvem hadde vel ikke gjort det;)

Jeg sov også kjempedårlig i natt!!! Tror jeg sov sammenhengende fra 06.30 til klokka ringte kl 07.20... Æsj... Prøvd å sove litt på sofaen nå, men denna bikkja er jo så supersosial blitt, så det er ikke bare bare.. Tror desverre det er løpetid på gang, syns hun vasker seg så mye. Men det er kanskje bare noe jeg tror, fordi jeg tenker ekstra på det. Gleder meg ikke, det er en slitsom tid altså.. Og det varer jo så lenge!! Og akkurat nå som vi koser oss så fælt inne. Kan jo ikke ha ei på fanget som blør.. Æsj.. Og syns jo det er for ille å ha henne ute i regnet når jeg selv er inne.... Men på en annen side; heller nå enn om 2 mnd. Kommer høyst sannsynlig en løpetid før vesla kommer, så da er det kanskje best å ta det nå og bli ferdig med det!

Løpetid hver jakt og påske, bra planlagt det kjøter`n...;)

Gikk en time på senteret i dag etter barnelegen, og det var nok til at det var vanskelig å komme seg ut av bilen igjen. Så det blir ikke noe bedre dette bekkenet! Nå skal jeg lage fiskeboller!!

Lykke til i morgen, på både UL og kurs!!

Stor klem fra oss!!

Skrevet

Hundeløpetid høres litt slitsomt ut ja... Men som du sier, greit å få det unnagjort nå, så slipper du å sitte der med ei nyfødt snuppe og ei veldig klengete bikkje på samme tid, hihi;) Synes jeg ser deg da... Heldigvis har ikke pusen min løpetid, vet jo ikke hva sånt er engang hun, stakkar, lenge siden hun ble operert...

Får den ekstra UL'n egentlig mest for min egen del, for selv om sf-målet har vært litt lavere enn forventet de to siste gangene, er det fortsatt litt over den røde streken, det er ikke verre enn det;) Og blodtrykket i dag var faktisk det laveste jeg har målt siden jeg ble gravid! Men siden jeg likevel har den tendensen til høyt bt, og siden jeg bekymrer meg litt mer enn jeg helt sikkert trenger, får jeg denne sjekken for å slappe av bedre. Spurte ikke, var jm som foreslo det. Gleder meg veldig til å få se ham igjen:)

Du merker det i bekkenet med en gang ja? Der ser du, det var lurt å bli helt sykmeldt, for ellers hadde du jo aldri fått slappa av nok. Ta det med ro i kveld og i mårra nå da, ok? ;)

Fikk mld av bilmannen i dag og, han sa at han skulle møte noen fra banken i mårra, og da regnet han med at innvilgelsen av lånet bare var en formalitet:) Jippi!!! Ser ut til at det endelig blir bil på oss altså!

Katten er også forresten veldig sosial om dagen, har lagt inn bilder fra i går på facebook, haha, hun tok helt av på kosinga...! Du må gå inn og se! Skal oppdatere deg etter UL og kurs i mårra, for sure!

Skrevet

Så snill JM du har da!! Blir herlig å se han igjen da, gleder meg sånn til vår UL, snart bare tre uker til!!! Gleder meg til å se bilder av han selv jeg, så du må jo bare få det! Si at du har ei som må se, hvis du ikke blir tilbudt bilder;)

Men bra at BT ditt er "greit" igjen da, ihvertfall at det ikke stiger mer!! Og etter i morgen, så svever du vel:o)

Ja, tror jeg skal være veldig glad jeg ikke går flere timer hver dag på jobb, for det skal visst ikke så mye til.... Jepp, skal ta det veldig med ro i morgen altså. Nå i kveld orker jeg ikke annet. Ikke bare pga bekkenet, men mangel på søvn.. Er jo mer eller mindre i koma;)

Var godt med fiskemiddag i stad ja, så at det var mange på skravle som også skulle ha fisk! Rare greier... Også fikk vi spist så tidlig at det blir kveldsmat også!! JIPPI!!;)

Mat mat mat..... Spiser litt, og så stappmett. Også går det en time så er jeg sulten igjen.. Jess da, jeg er gravid!

Ååå, for en dag du får i morgen altså!! Misunner deg den litt;) UL, kurs, kanskje beskjed om at lånet er ok?! Heldiggrisen!!:) Gleder meg masse til å få oppdatering!!:)

KOS DEG, og lykke til igjen:o)

Skrevet

Spent jeg nå altså. Selv om det sikkert er mange timer til du kan komme å gi meg oppdatering... Kanskje du ligger å ser på han akkurat nå!?

I dag skal jeg glimte til med mer potet og grønnsaks-middag! Har hatt så lite lyst på potet i det siste, så M blir superglad når han ser det blir koteletter i dag!! :)

Løpetiden har forresten kommet i hus da... Nedover min hvite, rene genser.... ÆSJ.... Men da hadde jeg rett, det lå noe mer bak den fryktelig kosesyken hennes... Ikke bare glad i meg;) Så da har hun løpetid hver påske og jakt.. Perfekt timing. Og de sier at når tispene har løpetid så gidder dem ikke jakte. Spørs om det blir p-sprøyte på henne gitt.... Er ett ordentlig mas med 3-4 ukers blodbad, på og av med den derre trusa og innlegg og hun som gnager det av osv... Også vi som skal passe hannbikkja til svigers i helga... Er jo ingen fare sånn sett, for hun "tar seg ikke" før evt helt på slutten. Men han skal liksom snuse og vaske henne hele tiden, ihvertfall sånn det var forrige gang.

GRISERI!! Vi skulle egentlig ha hannbikkje, men det kom bare tisper i det kullet;) Men joda, det er helt klart verdt det!! Hun er en herlig hund!!

MSN date i kveld?? Det er vel ett must etter en sånn dag, og kanskje bilder som må sendes!? :o)

Skrevet

Takk for daten i går, det var koselig:)

Herregud, nå er jeg helt skjelven her, det var en mann som ringte på og sa at det var en hvit og brun katt som ble påkjørt rett her borte.... Men så hadde det skjedd i går da, og pusen min var heldigvis inne i natt. Uff, det er helt grusomt, han var skikkelig utafor, stakkars, for han hadde sett alt sammen. Er så sinnssykt redd for pusen min jeg altså, vet at hun løper over gata hver dag...

Nesten bare lyst til å ha henne inne vettu...

Men ellers er det en fin dag:) Fikk ikke sove så godt i natt heller, lå bare og tenkte på at det var så rotete og skittent her i leiligheten. Så jeg sto opp halv åtte og vaska ned kjøkkenet... Og så la jeg meg igjen etterpå og sov så utrolig godt....! Ahhh!

Nei, nå skal jeg ut og rope på katten, vil ha henne inne hos meg nå....

Håper du har en bra dag, og at bekkenet er medgjørlig:) Og at lillesnuppa har det kjempefint! Men det er jeg sikker på at hun har!

Klem:)

Skrevet

Haha, sto du opp for å vaske ned kjøkkenet?? WOW!! :)

Jeg har hatt en ganske urolig natt selv jeg. Bikkja blir desverre nødt til å sove inne i buret igjen, for hun river av seg "bleia" og trusa og legger seg alle andre steder. JÆK!! Godt vi fant ut det før hun blør mye...

Så jeg har vært litt å satt på hun bleia, før jeg kastet henne i buret;) Og plutselig syns jeg det ringte på døra, da måtte jeg jo ta på morgenkåpa, snike meg ut i stua for å se om det var noe bil, og så liste meg på do for å titte gjennom vinduet der;) Tøff om natta skjønne du...;) Men det var ingen der, så da turte jeg å lukke opp døra. Tror jeg bare har drømt at det ringte på....

Så, noen timer seinere, var det er skikkelig spetakkel på vinduet! Og da hadde en takkars liten spurv kommet seg inn sprekken på vinduet da, og flakset mellom vinduet og gardina.. Og jeg turte ikke gå bort, for tenk om den beit meg?! Det er sikkert ikke godkjent for gravide;) Så da var det på med morgenkåpa igjen, og opp med det andre vinduet (rømningsvei for pippippen), og så måtte jeg ut på jakt for å finne noe langt jeg kunne ta bort gardina med, uten at jeg kom i nærheten av fuglen...- skojern!! Men innen jeg kom tilbake på rommet, så hadde den kommet seg ut selv...

Herregud, er det rart man er sliten om dagen;)

Gått en liten tur med bikkja nå, ikke langt i hele tatt!! Men når jeg kom inn igjen så var bekkenet så vondt at jeg var helt skjelven. Og nå sitter det nesten bare foran i lysken.. Søren altså... Kjipe greier.. Føler meg så ubrukelig hjemme her, orker ikke vaske vinduer og støvsuge og sånn, selv om det virkelig trengs!! Stakkars snille M, jobber lenge og må gjøre masse hjemme også. Mens jeg bare sitter her hele dagen å dasser.... PYTON er det!!! *klage klage*

Hent inn pusen din du, skjønner tankegangen din! Guffent å få en sånn tlf, man tenker mye på de få sekundene det tar før man skjønner at det ikke gjelder ens eget dyr alikevel...

Håper du får sove godt i natt da! Ikke tenk så mye!! Nå har jeg skrevet opp alle de bøkene som bimjentene foreslår på skravle, så nå skal jeg på biblioteket!! Håper det er noen av dem er knallgode!!

Sender dere en stor onsdagskos!!

PS. Det er jo ikke Hotel Cæsar i dag!! KRISE...;) Haha..

Skrevet

Hjelp, nå er jeg litt bekymret her.....

Ligget i hele natt og kjent og tenkt på dette..

Er så øm nederst i magen at det er vondt å ta på, og vondt når jeg går. Lurer på om dette kan komme av den vonde dagen med BL i går? Kan det forskyve seg til magen tro??

Har ligget desperat for å prøve å kjenne liv i natt, hadde en ordentlig vond følelse inni meg. Men denne jenta vår er jo ingennatterangler, så hun sov uansett hva jeg gjorde. Men kl 7 i dag, da fikk jeg kontakt. Og da var det masse liv, hun strøk meg til og med nedover hånda liksom, jeg kunne kjenne enten en hånd eller fot fra fingertuppen og helt til ankelen. Da ble jeg så glad at jeg begynte å gråte;) Haha...

Har ringt helsestasjonen, og hun skulle prøve å få JM til å ringe meg. JM reiser visst på ferie snart, og har MYE å gjøre... Men jeg skulle få tilbakemelding, og evt ringe føden og høre.. Føler meg litt dum som ringer og maser om noe sånn, men jeg var skikkelig bekymret i natt.. Selv om jeg ikke mener det kvalifiserer til natteringing. Syns du jeg er teit som maser for sånne filleting??

Uff, for en natt.... Blir nok en sliten dag dette......

Har du fått sovet godt i natt da??

Skrevet

Hei, min gode venn! Langt ned nå, tråden vår;)

Vel vel, nå blir det i hvertfall ENDELIG bil på oss...! Lånet var fiksa på et par timers tid, når jeg fikk prata med de rette folka;) Så nå er det å ordne forsikring som gjenstår, og det skal jeg sette meg ned og se på nå. Så om vi er heldige, kan vi hente bilen tidlig neste uke:) Jippi!!! Jammen på tide og...

Håper du har det fint i dag, fikk du gått på biblioteket? Det gjorde jeg, og jeg lånte den boka du anbefalte! Så i kveld blir det nok grining på senga;)

Dødsfint vær her nå, deilig å være ute! Men skal slappe av litt i sofaen nå, gangsterpusen min har slåss igjen, så jeg får ta meg litt av henne... Uff, er så lei av det der altså.

God helg, snuppa mi! Klem og kos til både deg og vesla:)

Skrevet

Uff, for ei natt....

Drømte at det sto to menn utenfor huset og gravde ned liket av ei ung jente. Men så var hun ikke død likevel, for jeg kunne høre henne skrike så grusomt... Herregud, så redd jeg var da jeg våkna, det var så virkelig...! Og så fikk jeg jo ikke sove etterpå da, det blåste som bare det, og jeg spratt opp ved hver liten lyd, var helt sikker på at noen åpna døra og kom inn i rommet....!!

Så det er ikke bare du som er redd om natta, nei... Uff, er det mulig, ting er myyyyyye verre nå, er tusen ganger mer sårbar enn jeg vanligvis er... Min kjære lå jo rett ved siden av meg, men likevel greide jeg ikke å slappe av.. Putta inn ørepropper i øra da, og da fikk jeg endelig sove.

Men jeg er blitt forkjøla, det er ikke så kult... Æsj, hodet verker og halsen er sår, og det kjennes ut som jeg får feber.. Skal drikke kamillete nå, og bare kose meg under ullteppet i dag.

Klem:) Håper du har det bra!

Skrevet

Nemmen, for en natt du har hatt da!! Stakkars vennen min... Ta det med ro og plei deg selv i helga nå da, med gode bøker og teppe.. Håper du blir fort frisk igjen!!

Skikkelig kjedelig å være syk altså..

Vi har hatt en kjempekoselig morgen vi da... Lå å døste i senga og prata til vi våknet ordentlig, og da våknet vesla også. Så vi lå å kjente lenge på henne, helt til jeg plutselig kjente hodet hennes skikkelig tydelig!! Det var veldig gøy, var så glad for at M var der og kjente det også:) Så kjente vi at hun snudde seg og at en arm eller bein tok over plassen. Kjente så godt alt som skjedde over navlen!! :) Så vi holdt på henne, og hun sparket rett tilbake:) Den beste morgenen vi har hatt på leeenge!! :o)

Skikkelig drittvær i dag, ordentlig høst. Så vi fyrer i peisen, og skal lage litt god mat i kveld, og leie en god film. Kjøpe snop og kose oss med masse lys og greier:)

God bedring vennen, bli fort frisk!!! :) Sender deg mange bli-bedre-klemmer!!! Og masse andre feel-good ting..;)

Skrevet

Hei vennen!

Hvordan er formen din i dag?? Blir du bedre?

Du husker vi pratet om de "gode" venninnene og det der?? Fikk meg ett skikkelig slag i tryne i går da, ble ordentlig lei meg. Ei felles venninne har bursdag i dag, og hadde visst jentefest i går. Jeg har ikke hørt ett eneste ord om dette jeg... Så når vi var hos naboen en tur, så spør hun om jeg ikke er på fest?! Hæ, sier jeg, hvilke fest? Og da hadde hun hørt det av ei annen venninne. Så bare jeg som ikke har hørt noe... Men snille M, han sa at sånne venninner trenger jeg ikke, tenkt på de gode jeg allerede har, som virkelig stiller opp! Det er jo sant, jeg orker ikke ha sånne dårlige venninner som bryr seg litt dann og vann jeg. Og hun har jo vært gravid selv, og jeg var absolutt der for henne da!! M og sambo til denne venninna snakker jo mer sammen enn vi gjør!! Og jeg føler jeg gjør mitt beste jeg, men det går bare en vei. Jeg hang jo til og med roser på døra hennes når hun fikk ny jobb!! Så nå har jeg vært inne på hjemmesiden og forandret på noen kommentarer gitt.... ;)

Jaja, det var dagens syteinnlegg:) I dag skal vi på middag til ett vennepar, som jeg vet er riktig gode venner!!! Nemlig!! Gleder meg masse!

Håper du får en bedre dag i dag! Stor klem fra oss!!

Skrevet

Hei!! Er litt treig her jeg ser jeg... ;)

Joda, formen er grei, bedre i halsen i dag, men fortsatt vondt i hodet og slapp... Men la meg klokka ti i går, da greide jeg ikke mer, og sto opp halv tolv i dag... Hehehe, Ø sa at jeg til og med hadde snorka....! Trengte det nok etter den kjipe natta før..

Akk, disse "gode" venninnene ja... Ha! Vet du hva? Jeg har opplevd lignende situasjoner flere ganger. Husker spesielt en nyttårsaften jeg satt hjemme og kjeda meg fordi alle jeg hadde spurt sa at det ikke var noe fest. Så finner jeg ut dagen etter at, joda, alle resten av venninnene mine hadde vært på fest hos ei anna ei. Skikkelig hyggelig! Nei, vi trenger ikke sånt søppel, helt enig! Drit i dem. En finner jo fort ut hvem som er ordentlige venner, og heldigvis finnes det noen av dem og:)

Sitter her og lurer på hvor pusen min er hen i dag jeg... Hun har vært ute over et døgn, og jeg er sikker på at hun har slåss igjen... Skulle ønske hun bare kunne være inne, men kan jo ikke nekte henne å gå ut heller. Og så sånn drittvær det er nå og da...! Stakkars, hun har vel søkt ly ett eller annet sted.

Var så koselig å høre om den fine stunden deres med lillesnuppa...! Det er så fint når de kommuniserer med oss, blir helt rørt jeg! Nå begynner jeg å bli veldig klar for å få møte denne lille hybelboeren min snart...! ;)

Tja, hva skal en gjøre i dag da? Skulle ønske vi hadde fått bilen, så kunne vi kjørt en tur... Er så lei av dette huset nå, orker liksom ikke å gå tur i dette været heller, men det er vel kanskje det vi bør gjøre? Deilig å komme seg litt ut hvis en har på nok klær og regntøy. Og så skal vi lage middag sammen i dag har vi lovt hverandre! Det kan jo bli bra;) Ha en super søndag!

Skrevet

Fint formen er stigende, sånt liker vi!:)

Er skikkelig drittvær her også, til og med bikkjene vil være inne. De løper bare ut og tisser, og så tar det 2 minutter før de skraper på døra igjen.. Hehe.. Koselig med litt selskap, selv om de kan bli fryktelig bråkete og ivrige når de er to.. Men han reiser igjen i dag, og da blir det bare oss og bleiedyret igjen;)

Jeg klarer liksom ikke helt å ikke bli så innmari skuffa jeg, fordi akkurat denne venninna har jeg stilt så mye opp for, også får jeg ikke noe respons når jeg kanskje kunne trengt det tilbake. Nytter ikke når alt skal gå etter andres piper, og det bare er jeg som skal ta kontakt osv... Får ordentlig vondt inni meg. Føler meg nesten litt lurt, hvis du skjønner?!

Jaja, man finner vel ut etterhvert hvem som er ens virkelige venner!!

Skulle virkelig ønske du hadde bodd i nærheten, for du hadde ikke sviktet meg:)

Pusen din styrer fælt for tiden? Sloss hun så mye altså?? Hmm.. Skummelt nabolag dere bor i da, sikkert;) Haha... Hun kommer nok inn igjen snart, kanskje hun er ute på sjekker`n?!

Men for all del, jeg skjønner bekymringene dine!! Derfor hadde jeg ikke klart å hatt katt.... Mer enn nok hvis bikkja er borte i 10 minutter for meg;) Blir jo på randen til sammenbrudd... Heldigvis har hun vært superlydig og snill i det siste!! :) Sånn sett så er løpetiden positivt... Finner ikke på noe tull, for hun er altfor kosesyk og kontaktsøkende til å stikke av...

Driver å leter gjennom finn.no for å finne igjen en annonse på shetlandsponni til dem vi skal spise hos etterpå.. Lett å finne igjen noe der, blandt tusenvis av annonser;) Men jeg skal ha for forsøket ihvertfall!! Skriver ut alle jeg tror kan passe;)

Ha en fortreffelig søndag i regnet. Kos dere med middagslaging, og hverandre:o)

Skrevet

Haluuuu!

I dag er det strålende høstvær, blir så glad da jeg....! Skal på bim-treff etterpå, så det blir koselig (selv om jeg kommer til å savne deg der....)

Pusen hadde heldigvis ikke slåss, hun kom inn og var veldig kosete og sulten;) Er så glad i den katten! Hun blir litt ekstra bortskjemt etter å ha vært borte så lenge, hihi!

Nå har jeg sjekka diverse forsikringer, og funnet et selskap som virker billig og bra, venter bare på svar fra dem, og så håper jeg bilen er i orden! Har sjekka kontoen, lånet er på plass:) Herregud, kan ikke tro at det har tatt så lang tid, bruker sånne ting egentlig det?? Kan ikke skjønne det.... Men forsikringen skal vel være en smal sak, eller hva?

Middagen i går ble knallbra! Lagde potetball (samme som kompe, komle, raspeball....), det tok litt tid, men dæven så godt det var!!! Skikkelig fornøyd:) Kan ikke huske å ha vært så mett på lang, lang tid....

Lurer på om jeg skal være flink og gå en tur før jeg drar inn til byen på treff...? Får jo så god samvittighet da;)

Var det koselig på middagen i går da? Hva fikk dere?

Håper det er fint vær hos deg og, kos deg med lillesnuppa og resten av familien:)

Skrevet

Oi oi oi, i mårra er jeg HØYGRAVID!!!!

Skrevet

Hei snuppa:)

Ett råd; ta den gåturen i morgen i stedet.. Du vet jo hvor sliten du blir bare etter bytur og treff.. Sett deg heller ute og nyt været:)

Jeg skal gå igang med å vaske lekegrind!

Middagen i går ble taco, og det var kjempekoselig!! :) Og vi hadde en veldig koselig kjærestekveld på sofaen etterpå, med film og armkrok:) Vi pratet masse om hvordan vi tror det blir, og om vi klarer å være litt kjærester innimellom. Bare ligge sånn på sofaen og slappe litt av, for det er det beste vi vet!! Det er faktisk ikke så ofte vi har tid til å legge oss og kose litt sånn nå, så hvordan kommer det til å bli...?!

Jeg har 99 dager igjen i dag!! Det er en liten milepæl det, endelig tosifret!! :) Og du da, snart høygravid!! Herregud!!! Snart permisjon du da!:)

Ang billån; tror bare det har tatt så lang tid fordi han forhandleren brukte litt tid.. Vi fikk vårt lån tre dager etter at vi kontaktet banken første gang. Så det skal egentlig ikke ta så lang tid! Og forsikringa er i orden med en gang du ringer inn. Den gjelder fra du ringer inn å tegner den, har ihvertfall gjort det hos oss! :) Så med andre ord; Dere kan få bilen deres om noen få timer!!!! HURRA!!!:)

Kos deg masse på treff i kveld!:) Skal være med deg i tankene;) Hihi...

Skrevet

Det funket med skrubb og grønnsåpe!! HURRA!!

Nettet klikka i stad, derfor ble jeg brått borte.. Men kanskje jeg skal ta bilder av rommet ja, når jeg har fått ordnet alt! Hadde vært koselig å delt sånne bilder også da:)

Skrevet

God morgen!!

Var der koselig på treff i går?

Vi fikk svigers på besøk i går. Og vet du hva hun klarte å trykke ut av seg?? At vi ikke kunne kalle vesla Leah, med den uttalen vi vil. For det hadde hun undersøkt, og det finns ikke noen som heter Leah. Det var feil.

Tenk å si det om valget sønnen hennes har gjort om barnet sitt?! Fy faen, jeg kokte jo innvendig. Samtidig som jeg ble kjempelei meg.Hun er liksom av den gamle skolen, som sier mange navn annerledes enn vi gjør. Men vi hadde en diskusjon om det på hytta også, og da sa vi at dette er riktig for oss, bli vant med det. Og enda så kommer hun med det gnålet her igjen.

Så jeg sto på kjøkkenet og grein og spiste middagen min, og kom ikke ut før de hadde gått. Hun hadde visst ment det som spøk da, men jeg syns ikke det var rasende festlig jeg. Og uansett, er det noe å spøke om da?? Vi har snakket om det før, hun vet hva vi mener, og da er det vel ikke mer å mase om?! Å komme til meg å si at det navnet vi har valgt på barnet vårt ikke er riktig!! Skikkelig respektløst, syns jeg. Ment som spøk eller ikke. Så jeg grein til jeg sovnet i går, også var jeg sint på M som ikke forsvarte oss. Men han hadde visst gjort det da, bare jeg som ikke hørte det fra kjøkkenet. Men jeg tror ikke han tok så veldig i, hun pleier å trumfe gjennom med alt hun sier og gjør hun.

Men snakket med M nå, mora hans hadde ringt han og spurt om det gikk bra med meg. Har nok dårlig samvittighet ja. Til pass for henne. Men han er litt bekymret da, fordi vi liksom ikke kommet helt overens. Akkurat nå føler jeg ikke for å se trynet hennes mer, men jeg fikk beroliget han med at til vanlig så går det veldig bra, bedre enn hos mange andre. Bare hun kan la oss ta avgjørelser i fred, så er hun en fin dame. Men neste gang hun presterer noe lignende, så forventer jeg litt mer hjelp og støtte fra min kjære, det er tross alt hans mor. Og det skal han nok få vite!! Nemlig!!

I dag skal jeg en tur til manuell terapeuten igjen, og resten av tiden skal jeg furte;) Haha... Ingen planer ellers...

Men du, ett spørsmål ang vaske av babyklær. Spes de nye, som kan farge. Hvordan vasker du dem for ikke å farge de andre...? Hvis du har masse hvite bodyer eller gensere feks, med blått sterkt mønster på. Kan ikke det farge....? Selv om, når jeg tenker etter, sjelden ser misfargede babyklær egentlig... Vi har jo fått endel, og det har ikke vært noe problem. Er så redd for å ødelegge alle klærne;)

Og en ting til; Hvor mye har dere i str 50??? Telte over i går jeg, har jo så og si ingenting i 50 vi. Har to bodyer med lang arm, en bukse og to gensere... Usikker på hvor mye 50 klær vi skal kjøpe... Har jo endel i 56 da.

Ha en fin dag snuppa:)

Skrevet

Hæ??? Seriøst, hva ER det med hun dama der da?! Hvis hun sier det var en "spøk", må jeg si jeg har hørt bedre spøker i mitt liv... Kjenner jeg blir provosert her, at det er mulig å være sånn? Skjønner godt at du ikke har lyst å se henne igjen, jeg hadde reagert på samme måte. Hallo, jeg får nesten lyst til å komme oppover og si henne et alvorsord!!! Si sånne dumme ting til sønnen sin og svigerdattera si, det er ikke lov det! Men ikke la det knekke deg, det tror jeg ikke at det gjør heller, du får heller la det være enda et argument for at dere faktisk gjør det valget dere synes er riktig for dere, uten at andre skal bry seg katta! Og at det skal være sånn styr om et navn, herregud, skjønner ikke at folk orker å bry seg, da har de lite annet å ta seg til, spør du meg...

Hehe, er litt sur selv i dag hører du sikkert, for nå er jeg så passe lei av bilhelvete, lei av fram og tilbake med lån, forsikring, osv. Men nå skal jeg ta bussen ut til Ø's jobb, for jeg må scanne en fullmakt som jeg skal signere, og de har heldigvis scanner på jobb. Har lært av denne erfaringen at det hadde lønnet seg å ha et hjemmekontor! Det koster meg jo 50 kr bare å komme meg inn til byen og tilbake, pluss at mobilregningen min kommer til å være en del høyere denne mnd.... Jaja, går det i orden nå, skal jeg ikke klage mer. Men pokker om jeg orker at noe mer går til helvete, da kommer jeg til å ringe noen og skjelle dem ut!!!!! GRRR!!!!!

Ok, puste rolig.... Haha, ikke så enkelt med gravidhormoner i kroppen i tillegg.... Var koselig på treff i går, men jeg var ikke helt i form, og veldig trøtt. Merker veldig godt at jeg er blitt trøttere nå på slutten igjen...

Er jo per definisjon HØYGRAVID i dag vettu! Hihi, stolt nå ja:) Og du kommer rett etter meg;) Gleder meg sånn til lille gutten min og lille jenta di blir født, de er helt sikkert verdens søteste!!!

God klem til dere, håper det hjalp litt hos terapeuten i dag, så du kan slappe av og bare kose deg med snuppa:)

Skrevet

JAAAA!!!!!! Da er forsikringa fiksa! Slapp å sende inn fullmakt, det var bare hvis jeg hadde andre forsikringer som skulle flyttes fra andre selskaper. HURRA!!! Nå blir det bil, kanskje allerede i mårra!!! Er sååååå happy nå, this made my day big time!

Skrevet

Glemte å svare på spørsmålet ditt om vasking av klær: Jeg har vasket det nye tøyet hver for seg jeg, hvitt for seg og farger for seg. Og så ullklærne for seg igjen. Vasket vel på 60 grader tror jeg (ikke ulla da selvfølgelig), ingenting som farget av da, siden jeg passet på å vaske lignende farger sammen. Bruker Neutral vaskepulver uten parfyme. Og så har vi ikke så mye i str 50 vi heller, mest i 56, får heller brette opp hvir han blir altfor liten, men det tviler jeg på, siden vi har fått vite på to UL at han kommer til å ligge på gjennomsnittet i vekt/str, hvis ikke litt større;)

Skrevet

Ååå, hurra!! Da kan dere jo bare hente bilen da, endelig alt i orden:) Supert!! Grattis!! Og høygravid og greier, heldiggrisen!!

Terapeuten har nå erklært gangvansker, så fra nå av så får jeg behandlinga gratis. Han gjorde masse om var vondt, men endelig fant vi noe som var kjempegodt!! Som han lærte meg hvordan skal gjøres, så M kan gjøre det!! Han strakk meg liksom ut, i bekkenet. Veldig godt var det, nesten så jeg sovnet der jeg lå! Og det likte han visst, for da var det endelig noe som kunne hjelpe meg!!:)

Og jeg skulle ikke høre på alle som sa at gåturer var bra, ikke i terreng heller.. For det gjør bare ting værre for min del, så jeg må gjøre andre ting. Han er en bra fyr, for han er så ærlig!! Stoler på det han sier, ihvertfall!!:)

Svigermor ja... ARG!! Godt å høre det ikke bare er jeg som reagerer, syns ikke sånt hører hjemme noen steder! Nytter ikke å si i ettertid at det var ment som spøk heller, det var ingen som syns det var morsomt.

Hun har ringt meg mens jeg var innom dyrlegen, men jeg orker ikke ringe henne opp igjen. Ikke enda. Det værste var faktisk at da jeg kjørte hjem, så satt jeg å lo og frydet meg over at hun sitter med dårlig samvittighet, og at jeg skal la henne ha det litt til... Uff, slemme meg... Følte meg skikkelig bitch, men jeg likte litt den tanken også;) Haha... Hun skal få lov til å ha det vondt litt til, det har hun jaggu fortjent.. Jeg hadde vondt i hele går. Men jeg skal ringe henne opp, etterpå. En gang..

Jeg furter faktisk!! Haha, for en drittunge jeg er;)

Nei, nå skal jeg spise litt rømmegrøt og feire.. (at svigermor har dårlig samvittighet, haha...) Neida, jeg er ikke sååå furten altså;)

Vet ikke helt hva jeg skal feire jeg.. Lenge til lønning, bikkja river bleia i filler med en gang jeg snur meg, bekkenet føler som det har fått skikkelig juling etter en halvtime på benken..

Det er fint vær da!! Det er jo bra! Kanskje jeg skal ringe svigers først, og feire det etterpå. Med rømmegrøt. Fikk plutselig dårlig samvittighet selv her....

Glad min mor er verdens mest forståelsesfulle!! Og snille!

Men du, jeg trenger seriøst svar på de klærne jeg altså, hvor mye og hvordan vasker du dem?? Grubler fælt på det for tiden..

Skrevet

Ser du svarte på spm om klær mens jeg skrev. Takk:)

Men hva med de klærne som liksom er midt i mellom?? Hvite MED sterke farger og sånne ting?? Tenk om de farger det som er hvitt...

Skrevet

Hei hei:)

I morgen får dere bil!!! Hurra:)

Ble vogna bra i går eller??

Svigermor ringte igjen i går da, da måtte jeg nesten ta den. Og hun hadde sååå dårlig samvittighet, men det hadde vært ment som en spøk. "Festlig" sa jeg da. Men hun sa at de begge to liker navnet veldig godt, og at de uansett ikke har noe med det, for det er vårt valg. Og hun hadde sagt til svigerfar, på vei hjem, at hun burde visst bedre enn å plumpe ut med noe sånn. For hun har jo vært gravid to ganger selv, og vet godt hvordan man kan reagere på ting. Men hun håpet virkelig at jeg trodde henne på at de likte navnet, og at jeg ikke var sint på henne lenger...;)

Tror ikke hun har skjønt at lille gutten hennes ikke er en liten gutt lenger. Han tar faktisk egne beslutninger og skal bli pappa. :o)

I dag er det nesten mer vintervær enn høst. Tjukk tåke og kaldt. Men det er litt koselig det å:) Gleder meg til vinteren jeg, og til jul!! Når lønninga kommer nå, så skal jeg kjøpe julegaver.Vil gjerne blit tidlig ferdig med det i år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...