Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hva er liksom poenget der inne? Jeg har opprettet profil, og det raser inn med mail fra mannfolk som ønsker kontakt... Gutter helt ned i 16 års alderen... :-( Jeg trodde det var mer som facebook...? Blir i tillegg ganske sjokkert når jeg leser profilene til noen av de ungene jentene og guttene der inne, mye sex og alkohol.
Mille** Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Trodde det var for fjortiser jeg?? Har ikke profil, men søstrene mine har/har hatt, syns det virka helt fjernt...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 det er jo mest det:) Mine yngre kusiner synes det er morsomt, både nettby og blink blir jo profilert som det..
Sunshine c,") Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg er på nettby:) Trives bra der inne jeg, men er endel grisete mannfolk ja:(( Velger og overse dem, og har skrevet i profilen at jeg ikke er interessert i slikt. Hva er nicket ditt der inne da? beribeib her:))
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg trodde møteplassen liksom var sjekkestedet. Laget egentlig bare profil der for å se hva det var, og for å holde meg litt oppdatert på hva som skjer på nettet. Vil holde meg oppdatert så jeg vet hva ungene driver med.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 jeg er der også men bruker det mer for ¨å holde kontakten med andre venner osv.. dessuten syns jeg det er moro.. men har fått en del brev fra eklinger ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå