Jippi! Maibaby! Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 ...at man har regelmessig eggløsning dersom man har regelmessig menstruasjon? Jeg har ikke lyst til å begynne med eggløsningstester (synes det blir så klinisk), men vil jo gjerne vite sånn cirka når eggløsning er...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 el skal jo være ca 14 dager før mens,så ja. hvis du synes det er stress å teste etter el så ikke gjør det. jeg synes det er bare stress,dessuten finner jeg den ikke uansett...
<3 qleopatrice <3 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Det gjorde jeg... så man regner vel enn 12- 14 dager etter 1 mensdag. Har heller ikke brukt el tester! å nå er jeg gravid!! Lykke til å ha masse sengekos rundt EL!!!
Jippi! Maibaby! Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Takk for raske svar ) Jeg har en helt regelmessig syklus på 28 dager, så da regner jeg med at el kommer 12-14 dager etter første mensdag... Da blir det bar å kaste seg i høyet og håpe på det beste...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 sjekk innlegget mitt fra før i dag. overskriften:"tips til alle som sliter med å bli gravid"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå