Bratsj Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Trenger synspunkter på hvor mye jeg kan be om for 3 søppelsekker med jentetøy jeg skal selge. Det er alt snuppa brukte fra hun var str 62/68 til 86/92 - utedresser, kjoler, bukser,gensere, strømpebukser, sokker, luer, votter, pysjer - alt ! Det er også littegrann sko.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Kommer jo litt an på merker, tilstand og kvalitet. Tror det er vanskelig å få solgt barnetøy. Hva med å legge det ut på auksjon?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 kommer jo litt ann på ja.... Men er det pent brukt og sekkene er nesten fulle,skal det vel gå å få 500 kr pr sekk ihvertfall. Det hadde jeg gitt,om det er pent brukte klær.Ser det er mange som selger mindre klær for dyrere pris.(om de får solgt vet jeg ikke da) Men kan jo legge de ut på finn. Ta bilder av klærne(ihvertfall noen.)så skriver du en pris og om du ikke får solgt justerer du ned.Event ber om bud.
Bratsj Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Har en som vil kjøpe dt, og det er mye H&M og slikt billigtøy og noe som er dyrere. tenkte ta 500,- for alt sammen, da er vel det OK ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå