Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Sliter med nattesøvnen og befinner meg for tiden i uke 39 og har 11 dager igjen til termin 05 oktober. Magen stramer seg med jevne mellomrom og kjennes veldig hard ut. Dette er ikke voldsomt smertefullt, men det er ubehagelig. Andre som har opplevd tilsvarende? Kan det være tegn på noe? Hilsen meg
Krokka og prinsessa Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Høres ut som vanlige kynnere.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 okei, takk. Er ikke så lett å vite hva som er hva..
tobylina Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Har også termin 5 oktober og har kynnere som ikke er spesielt smertefulle. Når jeg har gått en tur (kort), får jeg mensmurringer og sterkere kynnere. Tror desverre ikke at fødselen er på gang :-(
Orki Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Hei:-) Jeg er uke 38. Termin 7 oktober. Har veldig stram/hard mage store deler av dagen. De siste nettene har jeg hatt veldig mensmurringer. Den siste mnd mye nedpress og stikkinger/ilinger. Føler at noe snart er på gang. Fødte en uke før termin forrige gang. Men da hadde jeg ingen av disse plagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå