blond og blid straks fødeklar Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Har bestemt meg for å hoppe av videreutdanningen jeg har startet på... Det har blitt alt for travelt, og jeg har merket tydelig på snuppa mi at hun ikke liker at mamma er så opptatt! Så nå slutter jeg, og her sitter jeg og har plutselig ingen planer...
Mille** Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Oisann! Hvilken utdanning var det du tok da? Kan du ikke ta permisjon ett år f.eks fra studiet, snuppa di blir jo større etterhvert og da blir det kanskje lettere?
blond og blid straks fødeklar Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Jordmor... Jo gjør nok det, men vet ikke om jeg starter igjen.
Kamomille Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 dersom du går jordmor nå, så her du vel en sykepleierutdanning i bånn?? Da har du jo iallefall noe å falle tilbake på
luckypus Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 når du har skjønt åssen situasjonen er for andre, og at jenta di ikke trives, synes jeg det er en flott avgjørelse. Selv om mange mener at en skal ta utdannelse, selv om en har barn, så er det barna i første rekke... utdannelsen kan du ta senere.... lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå