Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 ..er i uke 37, og får stadig "knivstikk" lignende smerter nedover mot skjeden...særlig når babyen beveger seg. .-har noen andre det slik? Er dette trykk mot nerver, eller tegn på at noe begynner å bli klart, tro? Skikkelig vondt...
Mor til en stor og en liten Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Opplever dette til stadighet og regner med at det er babyen som trykker på nervene nedi der. At de på en måte kommer i klem. Utrolig vondt og ubehagelig, ja.....
Propellmamma til 2 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Jeg vet, det er skikkelig ubehagelig. Føles som babyen ligger med en nål i hånda og stikker ut :-p Har lest at dette er helt normalt og er en form for modning. Har hatt det sånn i noen uker nå. Jeg er 38+4.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 ...hehe...fikk nettopp noen sånn stikk i dag, på Rema1000, og måtte faktisk si AUUuuuu høyt! Ordentlig vondt ja. Er i uke 37 jeg også, og min baby har tydelige sove/våkne perioder..i de våkne er det fullt liv, og herregud, nå gjør bevegelsene vondt! :-)
MissBenz Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Viser til innlegget "Brennende smerte" lenger ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå