Gå til innhold

En storebrors betraktninger.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår under middagen hadde storebror noe på hjertet som han ville si. Han er 8 år, og bruker endel tid på å avklare sammenhenger. Følgende uttalelse kom derfor:

"Jeg elsker fotball, Junior elsker biler, Storesøster elsker Harry Potter, Måka elsker mat, pappa elsker jobben og Phantomet elsker oss!

Det passer jo veldig fint igrunnen!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg smelter!

Helt nydelig sagt =) Utrolig reflektert liten kar=)=)

Skrevet

så deilig når de er glade.... her i huset har pipa hatt en litt dårlig låt i det siste.... vi voksne er uenige i hva det vil si å gi unger oppmerksomhet, og jeg er ekstra sår på det siden jeg har ed meg dritgreigutten inn i dette forholdet.

Lang historie kort: Jeg var så sint i går morges at jeg fortsatt skalv inni meg da jeg la meg i går, men dritgreipappan skal ha medalje for at han hører etter og tar saken i hendene sine med en gang. han gjorde dagen i går til en strålende dag for begge ungene!!!!

Men altså historien er egentlig en annen, vi var nemlig på fjelltur i går med dritgreiguttens klasse... da vi satte oss i bilen igjen, kliss klass og forblåste spurte jeg hva vi skulle bruke resten av dagen til, hvorpå dritgreipappan svarte at han og dritgreigutten skulle gjøre noe sammen ; for i går var det nemlig den store playstation dagen.

Vi stoppet på en liten vstikke for at pappaen skulle få tisse, og fortet dritgreigutten seg å si: mamma NÅ var han snill nå - tenk at vi skal spille playstation!!!

Han var veldig glad i lyden isn, og jeg måtte jo juble med, men kjente at jeg fikk ordentlig vondt i hjertet.... skal han ikke føle sånn glede hver dag???

Det var en lang historie om meg og mitt, men dagen i dag har jo allerede vært preget av disse tingene, og storebror sin beskrivelse er jo så enkel og nydelig og trygg.... dte er mitt mål her i huset, og jeg håper vi lander der!!!!!

Skrevet

ja det var flotte sammenhenger:)

det var bare en selvfølge at mor elsker oss - hehe - de er herlige!!

Skrevet

Hmmm.... DET må vel være en stor bekreftelse på at du har gjort ting riktig! Alle elsker noe som ikke er så veldig viktig i den store helheten... Men du .... elsker dem... Kunne ønske mine unger kunne sett mamma som noe annet enn nødvendig inventar....

Skrevet

Det ser du, phantomet!! Herlig sagt og FOR en fin tillitserklæring fra den store gutten :)

Skrevet

Helt sikker på at storebror er veldig fornøyd med at akkurat DU fikk en sjangs til å bety noe i livene deres ;-)

Hipp, hipp hurra for en fantastisk mamma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...