tess0 Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 noen som har en å anbefale. Sliter med bekkenløsning. gjerne med adr. og tlf
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Hei! Jeg oxo bor i Grenlandsområdet, og sliter fælt med bekkenløsning. Husk at du må få legen din til å skrive en rekvisisjon til fysioterapi for deg, før du kontakter fysioterapeuten. Jeg har akkurat fått en sånn rekvisisjon, og skal kontakte fysioterapeut i dag. Jeg vet om to damer som er spesialister på bekkenløsning; Anita Galterudhøgda (Skien) 35 50 49 76 / 99 55 62 75 Marianne Bø (Porsgrunn) 35 55 12 15 Jeg kommer til å kontakte Anita, for jeg tror hun har kortest ventetid. Lykke til! Hvor langt er du på vei, forresten? -Jeg er syv uker på vei, med termin 14.mai
tess0 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 hei, igjen! Takk for tips!! Prøvd å ring Anita, men ingen som tar tlf. Og det var noen som sa at hos marianne må en betale selv, ho får ikke støtte fra staten. Jeg har rek. fra legen, og er 21 uker på vei: termin 5 feb:) Har du fått time hos Anita? I allefall lykke til!!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg kommer heller ikke fram hos Anita, og ringte for å prøve å få time hos Marianne, men fikk det samme svaret som deg. Vent litt!! Nå ringte Anita meg akkurat tilbake! Jeg skal sende navn, adresse og fødselsnummer til henne på sms, oxo kontakter hun meg nærmere. Supert! Og når Anita får "bevist" at det er bekkenløsning man sliter med, så dekkes fysioterapi hos henne
tess0 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Fikk time allerede neste onsdag, så bra! Men glømte å spørre hvor ho holder til..... Vetdu?? Kanskje ringe i morgen å høre, men det var ikke veldig lett å komme igjennom...... Takk for hjelp, du er en knupp!! Lykke til med bl , svangerskap og fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå