Xzux Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Min er ca sånn...: pupp ca 7-8 grøt ca 11 130ml mme ca15 pupp så grøt ca 18 130 ml mme 19-20 160 mme rundt 01.00 + noen ganger litt pupp på natta.
mammatil2små Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Kveldstell 6-halv7tia. Deretter grøt, så pupp og så det hun orker av mme. Så legger vi hende til å sove(halv-7) Så våkner hun i 11tia. Da få hun pupp. Så sovner hun igjen. Så vil hun ha puppi 3tia. Og igjen i 5-6 tia. Så står vi opp i 7tia. På dagen er hun i snitt våken 2timer, for så en liten lur. Alt fra 30min til 2 timer. På dagen får hun også bare pupp. Og littegrann fruktpure på f.middagen. Vi har akkurat startet med å lage faste rutiner, så vi har enda litt arbeid igjen. Vi vil gjerne prøve få det til at det blir 1 amming i løpet av natten.
Gjest Meg & Maria 18.04.07 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 -Våkner kl.08, masse kos i senga til mamma, -pupp kl.09 -våken til ca 11.30, sover 1 1/2 time -pupp kl.13-14 -sove 15-16 -pupp kl.17-18 -sove 18-18.30 -kveldstell og pupp og natta kl.21 -pupp kl.05-06 Vi har ikke begynt med grøt eller noe enda da.
mammatil2små Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 ser jenta di blei født dagen etter jenta mi:)
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Ser vi har stort sett samme rutinenene, sove- og mattid... Vi har begynt så smått med litt maisgrøt og fruktpure til frokosten i 9-tiden og til kveldsmaten i 20-tiden.. Synes dette fungerer kjempebra!!! Både jeg og tulla er storfornøyde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå