Gå til innhold

oppdatering meg....

vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg vært hos gyn... var nok ikke noe mer der :( kroppen hadde ordnet opp selv sa hun.... men samtidig sa henne at om ikke mensen var kommet tilbake neste mnd måtte jeg komme tilbake...

jeg anser meg selv som ikke gravid og prøver igjen med godt mot fortsatt....

jeg har iallefall hormoner i kroppen som kan gjøre meg fort gravid igjen da :)

men håper den sitter neste gang altså for var vondt å se sambo sååå nedfor...

men jeg har iallefall el tester jeg skal ta ibruk i tillegg annen hver dag metoden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står respekt av deg medprøver. Du gir deg ikke, Med den holdningen skal du se at det ordner seg allerede neste måned, Har fisket litt overalt etter bebystøv så nå skulle det klaffe.

Skrevet

tuuuusen takk for noen fantastiske ord... :) jeg prøver iallefall å hodle humøret oppe :) hehe

la oss komme over i 1 tri uuutålmodig :) snart iallefall...

Skrevet

Hei vennen

Så utrolig trist å høre:´-( Sender deg en stoor trøsteklem!! Hadde virkelig troen på at det hadde gått bra. Men du blir nok raskt gravid igjen vettu:) Og da SKAL den sitte!! Kan ikke vi bare lage en avtale om at vi går over til 1. tro om en mnd, og fortsetter å hoppe oppover trimesterne til vi har babyen vår i armene?;) Når har du IKM?

Håper samboern din snart blir i bedre humør, vondt å se at de er så nedfor. Sambo har kommet seg litt ihvertfall.

Håper det går bra med deg etter forholdene. Du har ihvertfall en suuper innstilling!

Klem

Skrevet

1. tri skulle det stå:P

Skrevet

takk for det :)

jo syntes den avtalen din hørtes veldig bra.. hehe... jeg har IKM 16.okt... men skal gå igang med el tester allerede om noen dager for å være sikker på at jeg får med meg el...

er jo ekstra fruktbare vi nå veit du :) hihi...

fra imorra går vi gang med annenhver dag metoden og med el tester går detta bra :P

hehe lykke til med videre prøving vennen så håper jeg vi kan fortsette å følge hverandre :)

klem

Skrevet

Så bra at du er med på avtalen!;) Jeg har IKM 18. så da går vi over til 1. tri omtrent samtidig. Lurt å begynne tidlig med EL-testing, så du er sikker på å treffe EL. Men med annenhver dag metoden treffer dere jo uansett. Med så hard prøving som dere skal gjennom denne mnd er jeg sikker på at det blir full klaff for dere:)

Blir nok ingen annenhver dag her uheldigvis. Sambo er alltid veldig sliten etter jobb, så blir litt liten ork til kos. Så takk og pris for EL-tester så vi får passet på å kose til rett tid;)

Masse lykke til med videre prøving du og vennen. Jeg håper også at vi kan fortsette å følge hverandre:)

Klem

Skrevet

ikke bare el tester, nå har jeg kjøpt progesta care på helsekosten istad også.. hehe :)

satser på at det klaffer nå altså... hehe...

Skrevet

Hehe, ikke verst!!:) Det MÅ jo bare klaffe for dere denne gangen;) Vurderer å kjøpe progesta care jeg og. Smører man seg fra dagen etter EL og fram til IKM?

Skrevet

dytter litt jeg;)

Skrevet

Synd at det ikke ble klaff denne mnd. Vicky.Men du skal fort se at det går i din retning snart.Det ordner seg for snille piker vetu......

Positivitet er det beste et menneske kan ha, og det har du.

Håper din samboer føler seg bedre når det har suknet litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...