guttebassen Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 på om jeg kan lage ferdig flaske og ha den i en sånn termo holder, Hvor lenge holder den seg da? Kan den ikke bli ødelagt etter noen timer?
guttebassen Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2007 ?.. Må ut i noen timer for å handle. Noen som vet?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Jeg fikk svar her inne om ikke å blande det ferdig med en gang, men at du tar med deg oppkokt vann i termos og pulver i en beholder også blander du til når du trenger det. Da er det alltid ferskt!
mammatil2små Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Leste i foreldre og barn at hvis du har 2/3 kokt avkjølt vann i en flaske, tar du med deg en liten termos med varmt vann.Hell den siste 1/3 delen fra termosen i flaska, og putt pulveret oppi der. Og rist:) da har du ganske nøyaktig den temperaturen på melka som det skal være:)
guttebassen Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Takk for svar begge to! Godt jeg spurte for jeg trodde man laget den ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå