Gå til innhold

festet hodet tidlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært hos jordmor nå. og hun mente bestemt at hodet var festet. er 30+1 i dag så det var jo veldig tidlig mente hun. andre som har opplevd det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hodet til babyen min festet seg rundt uke 32! Er du førstegangsfødene? For jeg har hørt at de som er førtegangsfødene at hodet fester seg tidlig på de!

Skrevet

ja jeg er 1gangs. ble nesten litt nervø jeg. ho hadde kjent det så tidlig før sa ho, også fikk jeg høre etterpå av huseier at da tok det som regel maks 1mnd før de ville ut. og det er jo alt for tidlig...

Skrevet

Jeg var akkurat hos jormor og hodet hadde festet seg. Er 1.gangsfødene. Er i uke 34. Hun mente det var tidlig men at det ikke gjorde noe. Hun sa også at man kunne gå over tiden selv om hodet festet seg såpass tidl.

Etter uke 34 vil de heller ikke stoppe fødslen hvis vannet går..

Du har ingenting å bekymre deg for. For å være helt på den sikre siden, så ville jeg kanskje tatt det litt med ro en mnd. tid, altså ikke løfte tungt og gjøre masse husarbeid osv. Men, ellers er det ingenting som tilsier at du skal føde før tiden..

Lykke til!

Skrevet

Samme med meg!

Jeg var på sykehuset i forrige uke, var da 30+4, og hodet hadde festet seg...

Skrevet

Var hos jordmor i dag men hun sjekket ikke om det var festet. Han ligger iallefall med hodet godt ned i bekkenet. Er i uke 36. Det er vel vanlig at hodet kan feste seg ganske tidlig på førstegangsfødende ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...