Vanilla83 Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Sku bestille noen carebears figurer tenkte jeg, finner jo ikke sånt i norge. Så fant noen da som jeg bydde på til 15 dollar. nå har jeg fått feedback på at han shipper ikke til norge, og et shipping fee på 3000 dollar? hva faaaaen! finner ikkeno nummer til ebay folka heller, vil snakke med dem personlig, er ikke flink å navigere der inne. hjelpes meg, føler meg i knipa nå. hva skal jeg gjøre?
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 finner heller ikke noe nr, men ta kontakt med selger eller kanseller budet ditt.. http://pages.ebay.com/help/buy/questions/retract-bid.html http://pages.ebay.com/help/policies/listing-shipping.html
Vanilla83 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 kan ikke retracte budet når det er stengt aner ikke min arme råd
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 huff da, føler med deg... prøv å skriv en mail til ebay! kan jo ikke være lov å ta så mye i shipping... (står litt om det i andre linken) og om den selgeren ikke sender til norge,så må det vel gå ann å kanselere handelen hvis du snakker med selger?
Vanilla83 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 nei gudameg, har skrevet mail til dem, så venter nå. sto ingen mail på selgeren, så får ikke tak i han. Går da ikke an at de kan kreve så mye i shipping
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 You can retract a bid or a Best Offer for the following reasons: You cannot contact the seller. This means that you tried to call the seller, but his or her phone number doesn't work, or that you have tried emailing a message to the seller and it comes back undeliverable
Vanilla83 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 ja jeg gjorde det og retracta, men da kom d opp en error om at budet var stengt og da kunne man ikke retracte :/
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 så lenge man ikke får kontakt med selger skal det jo gå ann.. du får evt. skrive det og i mail til ebay hvis det ikke ordner seg med det du allerede har skrevet.. ikke noe greit dette... føler med deg.. har klump i magen på dine vegne nå... du må iallefall gi beskjed om hvordan det går. det virker som om selger bare har satt 3000 dollar for å være jæ.... men håper for din del at de på ebay ordner opp..
Vanilla83 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 takk for det, skal gi tilbakemelding om hvordan det går. håper virkelig det ordner seg
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 det gjør jeg og =) krysser fingrene for deg =)
Vanilla83 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2007 This auction is null and void hva vil det si?
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 void betyr ugyldig iallefall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå