Gå til innhold

Har et case her... Hva hadde dere gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et case her... Drar til Spania om 2 dager, og lillemor på 17 mnd skal være med. Jeg vil ikke at hun skal sove i vår seng, siden vi har hatt en skikkelig "turn" på å vende henne av med det tidligere. Har reiseseng, men den veier 9,7 kg, så skal vi ta med den, koster det ca 1000 kr å ha med på flyet tur/retur. Å låne barneseng på hotellet koster 250 kr natten (altså 1000 kr for hele oppholdet).

Har nå funnet en reiseseng på nettet som jeg kan få kjøpt ikke så langt herfra. Den veier bare 1,7kg og ser ut som et telt. Den koster 899,- uten madrass (kan sikkert bruke madrassen til reisesenga jeg har hjemme). Men den kan vel ikke brukes så lenge framover kanskje.

Sambo mener hun får ligge i vår seng, noe jeg ikke vil... Og det er meg det går utover, siden hun ligger nærmest oppå meg. Vogna blir vel for liten å sove i en hel natt...

Hva skal vi gjøre da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde man kunne ta med utstyr til kostnadsfritt på flyet jeg. Er da hvertfall sånn med vogn og annet diverse utstyr. Og 250,- kroner natta for barneseng på hotellet var helt syyyykt!! Har jeg aldri hørt om. Det bruker da å være gratis, evt at det koster et par hundre kroner for ekstra oppredning -men da for HELE oppholdet!!

Skrevet

Hadde ikke hatt henne i deres seng iallfall.

Vi dro til spania da lillegutt var 11 måneder. Hotellet hadde utlån av reiseseng, men den fikk vi først etter noen dager. Bodde i leilighet så vi tok puter fra sofaen og laget madrass av den og ahdde te pledd vi hadde med hjemifra over. Han sov supergodt. Takket faktisk nei da vi ble spurt om vi ville ha reisesengen etter noen dager.

Men hvor skal du reise fra? Reiseseng går ofte som spesialbagsaje som ikke veies.

Skrevet

Vi var nettopp i tyrkia og betalte ingentin for vogn og slikt som vi hadde med,vi fikk låne seng gratis på hotellet.

Hadde ringt flyplassen og hørt om det kostet noe og ta med reisesenga,det tror jeg ikke,og hvis det gjør det så er det nok ikke så mye som 1000 kr,kan dere ikke regne det med i deres bagase da,tenker på vekta?

Skrevet

Vi reiser med Ryanair. Står klart i reglene at vogn er kostnadsfritt, men alt annet barneutsyr, som seng, bilstol ol koster ekstra.

Og vi har spurt hotellet, som sier de tar 30 euro natta...

Skrevet

Jeg har som sagt undersøkt, og det koster 6 euro pr kg. Vogn er gratis, men alt annet utstyr, bla seng må betales for... Og jeg reiser alene (pappaen er der allerede) med henne, så jeg kan kun ha 15 kg totoalt i baggasje for meg og henne, så det går ikke å regne inn i min baggasje.

Skrevet

Kjøpte en super billig og stygg reiseseng der nede vi som vi lot stå igjen da vi reiste hjem.Funka kjempe fint:o)

Skrevet

Har vært inne på tanken, men sambo er så opptatt der nede med mesterskap og vi har bare 3 hele dager der nede, så er så pes å bruke all tid på å lete etter det...

Skrevet

siden dere bare skal være der så kort tid og det blir så mye styr med denne senga, hadde jeg bare latt henne sove hos dere:) Så får man bare ha en ny avvenning når man kommer hjem. Men det er nå meg...;)

Skrevet

På babyshop ( v\ Østfoldhallen) kjøpte jeg en sånn reiseseng til 499,- som bare skvetter opp av seg selv. Med madrass og myggnetting til. Den er genial! Jeg kjøpte den til å ha med i båt og til hotellferier.

Min er 18 mnd, og senest her forleden lå han oppi den.

Den er jo ikke så stor, men det går helt fint:o)

Den bare brettes sammen, og du kan bære den med deg... Veier ikke mer enn et par sko omtrent!

God tur.

Skrevet

Hva med å ta med en romslig vogn og ha en madrass oppi, så kan barnet sovet i den.

Skrevet

Twintipp :

Det var Babyshop v/ Østfoldhallen jeg også ringte til. De hadde en som het Nomad, men den kosta faktisk 899,- (satt ned fra 1399,-)

Hva het deres??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...