Gå til innhold

Legevakta!!!! *knurr*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå på sofaen i går og vrei meg i smerter,tak i ryggen og i fronten...

Etter noen timer,fant vi ut at vi skulle ta en tur på legevakta, synes det her var for skummelt.. Kom dit,ble møtt av en kar jeg aldri har sett før. Han snakket dårlig norsk,og skjønte svært lite av det jeg sa.

Sjekket meg langt ifra grundig. Så skulle han lytte etter fosterlyd,men det eneste han fant var MIN stressa puls. Jeg var så hissig,så pulsen bare steig. "Der er fosterlyden". Nei,sier jeg,det er meg! Og sånn dreiv vi på lenge.. Til slutt fant han noe annet langt i det fjerne. Smertene var fortsatt intense. Men da fikk vi beskjed om at jeg var frisk og bare dra hjem. Nei,gjorde ikke det. Ringte Ahus,og fikk snakket med vakthavende gynekolog. Fikk komme inn med en gang. Tok innvendig ultralyd,for å sjekke om det var noen åpning eller noe sånt. Alt bra. Så vanlig UL. Alt bra med lille jenta vår og. MEN,jeg fikk konstatert bekkenløsning. Så,jeg er jo glad jeg tok meg selv på alvor. Fikk skikkelig gynekologisk undersøkelse og alt. Aldri har jeg følt at en legevakt ikke har tatt meg på alvor!! Sinna!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har opplevd no lignende ang legevakt?

Skrevet

å fydda,da hadde jeg blitt grisesint jeg også!!:s

Eneste jeg ahr opplevd,er en natt vi dro til legevakta med mini 6 februar tror jeg. en mandag.

Han snufset,kastet opp og virket ikke som han fikk i seg nok.

Vet du hva hu sure utenlandske dama som ble vekka fra sovinga si,sa?

Hun så på at jeg ammet han i 2min, lyttet bare så vidt på han,og ga oss en JÆVLA RESEPT(!!!!) på Rhinox nesedråper!!! De får du reseptfritt, og 2dager senere ble han lagt inn på smitte isolat, med RS virus, adrenalin og oksygen i maske hver time, sener hver halvtime med sonde ned i magen.

Så ja,har vært sint på legevakta!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...