Gå til innhold

Rihanna - sanger - elendige!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som tenker på at tekstene er elendige?

"Du har nøklene, så ti still og kjør-kjør-kjør-kjør"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kunn for fjortiser!!!!!!!!!

Faen så lei av alle som kommer å sier at vg lista sangene de er verdens beste. Par uker så er det en ny en. Nei søk litt lengre en datamusikk der artistene ikke synger selv bare står å mimer og ser bra ut. eksempler:

Britney Spears

Cristina Agiulera

Pussycat Dolls

Sugababes

Shakira

Og alt annet møkka verk

Skrevet

Ja kan ikke si at tekstene i noen sanger er så veldig kreativt laget..

Skrevet

Synes enkelte topp 20 sanger er bra og har flotte tekster :) Nå er det veeeeeldig viktig at teksten er bra for min del da. Ikke noe sånn "in the backseat of my car" greier.

Skrevet

Hallo! Det er ikke meningen at sangene hennes skal imponere noen,- de skal bare selge mest mulig. Det er derfor alle de store grunderne innen hip-hop har disse unge kvinnelige artistene de tjener penger på. Det er meningen at sangene skal irritere litt, og dermed husker folk dem godt, noe som fører til godt salg.

Hennes "Umbrella'" er dessuten en metafor for hennes vagina, slik "Shut Up and Drive" handler om puling.

Skrevet

Hvordan i h...... får du paraplyen til å bli en vagina??? :D Og regnet det er hans sæd da antar jeg?!?

Skrevet

Så når hun synger om det tørreste stedet i vått vær, altså under en paraply, så skal vi tenke på vaginaen hennes? *humre*

Skrevet

Tja.. Venter fortsatt på en forklaring på denne metaforen jeg. Har poppet popcorn og gode greier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...