Gå til innhold

endelig tørr jeg å melde meg inn


snafus87

Anbefalte innlegg

heihel alle sammen

 

det begynner nå endelig å gå opp for oss at vi faktisk venter barn, og terminen er satt til 12 mai -sånn ca en trekvarts tid før eksamen, satser imidlertid på at det skal gå bra. ellers vil jeg is at jeg har fulgt med på forumet en liten stund nå, og jeg finner det veldig nyttig å lese om hvordan dere har det, det gjør meg litt mindre engstelig, så takk for alle nyttige innlegg=) ellers lurer jeg på hvor folk er fra, og hva de gjør ellers - sånn livssituasjonsmessig i forhold til det å få et barn. selv er jeg 20 år, studerer første året ved høgskolen i lillehammer, har samboer og dette blir vår førstefødte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og vellkommen:)

 

Jeg er 21 år, har samboer og dette blir også vår første:)

Vi har begge to gode jobber og holder på og kjøpe enebolig en halv time utenfor bergen så vi satser på at dette går veldig greit og gleder oss masse.

 

Det har kansje ikke gått helt opp for oss heller at vi blir tre om en stund, men det kommer nok etterhvert, spesielt etter ultralyd tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer og velkommen!:)

Jeg er snart 25 fra Oslo, og jobber fulltid (sykemeldt nå da pga kvalme). Har hatt kjæreste/samboer i 3 år og venter første barn 1 mai:)

Du må ha masse lykke til fremover da!:) Håper du slipper unna den verste kvalmen, slik at du rekker studiene og eksamen før termin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år...ble utdannet sykepleier i juni 2007, har jobbet som det siden..men har ikke fast stilling..jobber masse men som "ekstravakt innleid i vikariat" på ett og samme sted ;O)

 

Har ikke turt å si det til så mange enda vi da... har nok ikke gått helt opp for oss enda..dessuten vet jeg ikke hvor langt jeg er på vei. Ble gravid med nuvaring..og da har man jo egentlig ikke eggløsning...men legekontoret sa de skulle undersøke det nærmere om 2 uker.. ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

bor i oslo sammen med min mann, har vært sammen 4 år, ett år som gifte. dette er vårt første barn. innmari spennende! jobber til vanlig som sykepleier, men er sykemldt noen uker pga kvalme og svimmelhet. har vært noen j***lige uker med kvalme. har ligget på sofaen når jeg endelig kom meg opp fra senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med spiren!! Jeg er 28 år og har vært sammen med samboeren min i snart 8 år. Vi bor rett utenfor Oslo i 2mannsbolig vi kjøpte for et år siden! Venter vår første i mai! Jobber innen grafisk men er sykemeldt nå pga kvalmen.... Håper det gir seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje tørre å melde meg på her jeg og. Har terrorisert 1.trim forumet siden igår og nyheten er fortsatt fersk. Positiv test igår og kjøpt rekkehus utenfor oslo idag!!!!! Så krysser fingre for en fin tid i "nytt" hus. Kan bli litt av en julefeiring i år.. hehe..

 

Er 29år, vært sammen med min kjære i 2 år :)

 

DETTA ER SÅ SPENNENDE!!!! FÅr ikke lest nok. Magen murrer og jeg tror fortsatt jeg skal få mensen snart. Og flere uker til jeg skal til legen.. wæææææææææææææææ!

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er kjempe spennende å være gravid..men merker jeg leser ikke like mye alt jeg kommer over denne gangen som sist..hihi.vet litt mer hva jeg går til denne gangen.

 

jeg har da altså en fra før av... hun er 16 mnd no.. og venter en til i mai.. det blir akkurat to år mellom dem.. blir kjekt det..;)

 

vært sammen med sambo i 4 år no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er bosatt i tromsø sammen med min kjære og vårt barn. Lillegutt er litt over 2 år. Vi har ønsket oss en liten en til lenge,men ikke turt pga mitt vanskelige svangerskap sist... Nå klarte vi ikke vente lenger og fikk full klaff på første forsøk! Vi satser på at dette svangerskapet blir bedre enn det forrige og gleder oss enormt!!!

Er også sykemeldt pga kvalme og lavt blodtrykk.

jeg blir 30 i nov,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 30 (gammel i forsamlingen her :-)) og venter mitt første barn. Dvs jeg har termin 24.mai... og det føles veldig veldig lenge til. Jeg krysser fingrene for at alt skal gå bra.

 

Har vært sammen med samoberen min i litt over 5 år, forlovet i 1.

 

Jeg har ikke merket så mye til kvalmen enda, men frykter at det nærmer seg. Er 5+3 nå, og det er vel i uke 6 det gyver løs for mange??? Har hatt mye smerter i korsryggen, men det har blitt litt bedre de siste dagene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell jeg vil joine her jeg å. Vell jeg er 23 år har ett barn fra før av som er 4 år. jeg har vært gift i ett år, og vi har vært sammen snart i 5 år. Jeg har termin 2 mai, så er 9 uker på vei. ca. Jeg føler meg IKKE gravid, forrige gang maaaasse kvalme, nå ikke noe. Jeg har ingen problemer annet enn noe magesmerter som de kaller vokse smerter. Skulle visst egentlig ha tvillinger men den ene døde. ( ikke noe farlig ) Jeg ville ikke ha to heller :) Vell jeg bor i lillestrøm og kjenner svææært få her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...