Dudellidallo og Tillo Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jenta vår (9mnd) våknet i dag med feber 38,5. Min første opplevelse med sykt barn, svært urolig når det skjer for aller første gang. Har sovnet i armkroken min nå, første gang på 5mnd, er med andre ord slapp. legen sier sef at jeg skal se det an... Noen gode råd?
November 2 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 her er jeg også hjemme med mini. Han har 39,0 etter han fikk pinex. av med det meste av klær, kun body og har funnet ei drikkeflake som han har. viktig med mye væske. bare teppe når han sover. d heter at de skal ha feber i 3 dager før du skal til legen, så i morgen ringer jeg!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Her er også mini syk. 7 mnd er han da.feber på 3 dagen idag så har vært hos legen. Virus infeksjon som bare må gå over av seg selv! Slitsomt med lite søvn om nettene ; (
Pølsa Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Kle av henne litt, gi henne drikke og gi henne febernesettende dersom hun får mye feber og ikke tar inn særlig med væske. Veldig vikltig at hun drikker mye! Ta henne med til legen dersom feberen ikke går over etter 3 dager, eller hun får dårlig allmenntilstand. God bedring!
Dudellidallo og Tillo Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Tusen takk for gode råd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå