Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Men det er ennå over 4 uker til jeg skal dit. Denne ventetiden, usikkerheten og lysten å fortelle hele verden at jeg er gravid er nesten uutholdelig.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Skjønner så godt hva du mener! Jeg har 5 uker igjen til jeg kan gå over dit, virker som en evighet!! Så må bare fortsette å gå her nervøs ei stund til...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 helt enig!!!!!dagene snegler seg avgårde!!!!!
lillespiren2:) Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hei! Helt enig, d går drittregt.. gleder meg til å komme over i 2 trimester jeg også.. er i uke 9 jeg nå.. føler meg egentlig ikke skikkelig gravid heller enda.. men d blir nok mer virkelig for oss alle når man endelig får høre hjertelyden på ultralyd.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Enig.. det går aaaalt for treigt.. skikkeliii kjipt.. gleder meg til å kunne dele det med alle andre.. å selv få glede seg.. det skal bli sååå godt:) Men er enda 4uker igjen til meg..
Gjest Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Uh...jeg har kun to dager. To laaange dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå