Gå til innhold

Nettbutikk, ullkær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til meg? Skal kjøpe pysjamas i ull, da gutten svetter sånn om natten. (Han svetter ikke på skinnet i senga si, men i min seng når vi ammer) Vil tro det vil hjelpe med ull på kroppen. Men jeg synes Nøstebarn sine klær er litt dyre.. Noen med tips til nettbutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, Anonym, skal sjekkes ut. Noen fler? :-)

Skrevet

De har nøstebarn sine klær billigere på www.purebaby.dk, men vet ikke hvordan det er med frakt og sånn der.

Skrevet

Hvis han svetter når du ammer ham kan det tyde på at det er for varmt for ham uansett. Ull vil selvsagt gjøre at han blir mindre våt, men han vil bli like varm. (noe som selvsagt ikke er bra) Så du bør uansett sørge for lavere temperatur der dere er eller mindre dyne/teppe over ham.

Jeg stemmer for sparkjøp jeg også - bra ulltøy! Liker også godt Janus.

Skrevet

heldigec- Det er nok varmen fra meg som gjør at han blir svetter. Vi er varme av oss begge to:-) Har som regel bare helseteppe over han når vi ammer, og han svetter allikevel. Han blir fort "normal-varm" når jeg legger han over i sprinkelsenga igjen, han sover ikke sammen med meg.

Skrevet

www.nostebarn.no

jeg fikk varer derifra for tre uker siden. skulle bytte en genser, og venter fortsatt.... litt misfornøyd med det men ellers veldig bra!

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle tipse om at de selger fine ullpysjer på cubus!

Skrevet

Takk for svar! Cucus, ja. Skal sjekke ut det også. MÅ jo ikke sitte hjemme og bestille heller:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...