Gå til innhold

Nessa S ... er du her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor valgte du xbox 360 fremfor playstation 3?

Hvorfor har "alle" playstation?

Er det KUN de på den der listen du sendte meg som går på 360?

Fant ikke mine ynglinger sjø...juiced og Rayman 3

Vet det kommer et nytt juiced 2 i slutten mnd her....

Har ikke kjøpt oss 360 enda, men det er like før, så trenger egentlig å vite litt mer om spillet først. Hørt at den fikk dårlig respond på tv2 hjelper deg.,..mange klager fordi den døde....

Fortell meg litt om 360

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valgte xbox 360 fremfor PS3 fordi:

* PS3 er altfor dyr!

*Jeg har fått meg mange gode venner på Xbox Live

*De spillene jeg liker å spiller kommer ikke til PS3

*PS3 ser ut som en bordgrill

Vet ikke hvorfor "alle" har Playstation. Kan vel ha noe med at det er noe som føles godt og trygt siden man har hatt det før.

Det er dessverre kun de spillene som går til den gamle xboxen (foreløpig, listen er under stadig oppdatering).

Xbox 360 har fått mange klager. Den har ganske mange feil. Om du får en Xbox 360 med feil på, så får du sendt xboxen ned til Tyskland for service, uten ekstra omkostninger siden alt er garantifeil. Man får som regel en ny Xbox tilbake. Vi har hatt vår xbox nede til service 2 ganger, det har tatt under en måned alt i alt å få den tilbake.

Kundeservice for Norge er ganske dårlig. Man kommer som regel frem til noen som snakker veldig gebrokkent svensk. De har imidlertid alltid forstått hva jeg har sagt til dem, man må bare snakke klart og tydelig.

Tror ikke jeg hadde vært like fornøyd med en Playstation 3. Dessuten orker jeg ikke sløse bort 6000 kroner når jeg kan få en Xbox 360 for omtrent halvparten.

Lykke til med valget, er bare å skrike mer på meg, vet du. =)

Skrevet

Hvor kjøper du spillene dine?

Hvor er det best utvalg?

Skrevet

Legger deg til nå. Er litt til og fra, men bare å spørre, så skal jeg svare når jeg har tid.

Adr. min begynner med nessa

Skrevet

Håper du kommer snart på msn hehehe

har litt spørsmål hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...