Gå til innhold

Noen som er medlem av go boken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de greie bøker der?

Vet det har vært en bok om en som gikk rundt med den bæsj på hodet,og det var det boka handlet om,hvem som hadde bæsja på han he,he...syntes det blir litt for dumt,ikke helt de bøkene jeg har lyst til og lese for sønne min.

De ringte og spurte om jeg ville motta en gratis prøvepakke og jeg forpliktet meg ikke til noe,kunne bare ringe om jeg ikke ville fortsette,(håper det er så enkelt,er så irriterende når man skal avbesstille noe så er det ikke tlfnr,og adresser ditt)Har opplevd at tlf nr ikke er i bruk-kjedelig.

Så spilte de inn siste del av samtalen vår,slik at de bekreftet at jeg sa at det var greit,syntes det var rart i og med den pakken var gratis og det ikke var noen bindingstid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lillegutt her er medlem i go boken. syns bøkerne er fine jeg, men han har fått bare tre pakker da.

du kan jo avbestille hele eller deler av pakken du ikke vil ha oxo.

Skrevet

Vi er med i goboken.. Og må bare si at den med muldvarpen som har blitt bæsja på er bare supersøt!! Når de blir litt større da.. Er mye bra bøker, men kan innimellom bli litt dyrt syns jeg.. Avbestiller ofte pakker, da må man sende en mail eller ringe. Fått mye bra som sjarmtrollet liker, litt harde bøker nå som han blir større. Og bøkene er alderstilpasset så i begynnelsen fikk han myke bøker som knitra o.l.

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Har et inntrykk av at det er mye tull der.

De ringte meg først rett etter at jeg hadde fått minsta, og da takka jeg ja til en prøvepakke.

Gikk etpar mnd uten at det kom noe fra dem, så jeg ringte de selv og ba om å få pakke. Da kom den etter ei lita stund.

Også ringte de meg igjen i juli da vi var på ferie og lurte på om jeg var interessert i å bli medlem. Og da var jeg allerede medlem der.

Har meldt meg ut nå da.

Skrevet

Mange fine bøker, men jeg syntes det ble for dyrt. Prisen er ofte opp mot 200 kroner for en bok med frakt. Du kan få flere bøker til den prisen i endel butikker. Mange av bøkene selges på Norli i Oslo, så kan man se på dem før man eventuelt kjøper.

Skrevet

Var medlem, syns prisene var for høye i forhold til kvaliteten.

Skrevet

Hei

Jeg var medlem i nesten ett år. Var istarten fornøyd, men ettervert sendte de altfor mye tull. Jeg tror kanskje de har litt lite å velge i til de minste for når jeg fikk en haug av papirlapper til et spill til gutten mn som da var 10 mnd med en forklaring på at spillet kunne brukes når han ble litt eldre, da holdt det for meg! LITT eldre??? MYE eldre vil jeg si. Dessuten; hver gang jeg avbestilte kom det brev på brev med nye tilbud og de mener jeg bestmt kom oftere enn hver mnd!

Vel, jeg fikk nok til slutt og meldte oss ut, noe som gikk helt fint. Sendte bare en epost jeg :)

Skrevet

Jeg var medlem i 6 måneder, syntes ikke pris og kvalitet var ok. Bruker heller 2-300 kr i måneden på å kjøpe de bøkene vi liker selv i bokhandelen.

Skrevet

Syntes heller ikke den boka om bæsjen passa til en på under året,det var i en av de første pakkene derfra..

Skader ikke med en gratispakke for og se hvordan de er da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...