Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Nei! Det er faktisk ganske godt. Den slangen du har i urinrøret er vondere, så å da få spinalbedøvelsen er en befrielse. Stikket kjente jeg ikke noe av. Som å ta en vaksine i armen kanskje.
Mamma til to tette Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Kjente ingenting, var akkurat som inne i min egen verden og så vips når den funket så var jeg våken igjen. Var så befriende!
tina_mor Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Helt enig - ikke vondt i det hele tatt. Jeg tok akutt keisersnitt og synes det ikke var vondt - litt ubehagelig - men det går super fort over
hit og dit Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Eg fekk lokalbedøvelse først, og hadde ikkje vondt når epiduralen vart satt. Den settes samme stedet, men ikkje fulgt så langt inn. Eventuell smerte skal være den samme, har med plassering av smertesensorer å gjere. Eg er veldig pysete og syntes lokalbedøvelsen var dritvond, men den er nok ikkje det for normale folk.
jua 10.12.05 Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Jeg tok spinalbedøvelse etter fødsel da jeg ikke stoppet å blø og måtte til utskraping.Var ikke vondt idet hele tatt, men fikk enormt kløe og hodepine etterpå. Kløen fikk jeg noe medisin mot og hodepinen forsvant etter 2 uker.
beibiboom Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 jeg var faktisk mest nervøs for spinalen jeg, men det var det ingen grunn til! så ikke tenk på det:-)
Yrha Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Nei, ikke vondt i det hele tatt! Og en deilig befrielse hvis du har rier
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 jeg syns at det var dritvondt når de satte spinalbedøvelsen, kjente den gikk gjennom ryggen på en måte... og i tillegg satte legen den feil et par ganger, så det var rimelig vondt syns jeg iallefall. J hadde planlagt keisersnitt, så jeg rakk aldri å ha rier. Dette var med min første.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 HI her, Leser at alle, bortsett fra siste anonym da, sier det ikke er vondt...så da kan jeg slå meg til ro med det. Planlagt ks snart.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Enig med mange av de over her, det er en befriselse og få spinalen. kateteret var mye vondere, men etter å ha fått bedøvelsen kjenner du ikke det heller;) jeg hadde planlagt ks, litt rart følelse å ha spinalbedøvelse, man er jo "med" hele tiden:) bare positivt å si om ks jeg;) Fin opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå