Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Fødte en gutt for 7 måneder siden..Fikk en mild fødselsdepresjon, ikke før nå di siste ukene morsfølelsen har kommet. Går på cipralex, og har vært noen ganger hos psykolog. Blitt mye bedre, men er fortsatt litt redd og har mange vonde tanker innimellom. Gråter når jeg ser bilder fra di første månedene med gutten min, husker di liksom ikke. Alt var bare fælt. Syntes alle rundt meg som har fått barn virker overlykkelige hele tiden, tenker på hvorfor akkurat jeg skulle bli sånn. Aldri slitt psykisk før.. Dette ble skikkelig sytete, men er litt godt å få det ut.
Mamman til M&E Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Huff da, skjønner at du er lei deg og det har du absolutt lov til. Prøv å se fremover nå og gled deg over alt det fine du skal oppleve med gutten din fremover. Har lest en del om fødselsdepr og det høres ikke godt ut. Vit at du er overhodet ikke alene, sikkert mange her som er i samme situasjon som kan dele sin erfaring med deg. Jeg kjenner ei helsesøster som har hatt fødselsdepr jeg så det kan skje med alle. Masse lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå