Gå til innhold

Hvorfor akkurat meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte en gutt for 7 måneder siden..Fikk en mild fødselsdepresjon, ikke før nå di siste ukene morsfølelsen har kommet. Går på cipralex, og har vært noen ganger hos psykolog. Blitt mye bedre, men er fortsatt litt redd og har mange vonde tanker innimellom. Gråter når jeg ser bilder fra di første månedene med gutten min, husker di liksom ikke. Alt var bare fælt. Syntes alle rundt meg som har fått barn virker overlykkelige hele tiden, tenker på hvorfor akkurat jeg skulle bli sånn. Aldri slitt psykisk før.. Dette ble skikkelig sytete, men er litt godt å få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, skjønner at du er lei deg og det har du absolutt lov til.

Prøv å se fremover nå og gled deg over alt det fine du skal oppleve med gutten din fremover. Har lest en del om fødselsdepr og det høres ikke godt ut. Vit at du er overhodet ikke alene, sikkert mange her som er i samme situasjon som kan dele sin erfaring med deg. Jeg kjenner ei helsesøster som har hatt fødselsdepr jeg så det kan skje med alle.

 

Masse lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...