Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg har fått så enorm matlyst. Nå spiser jeg og spiser jeg og spiser jeg! Føler at jeg aldri blir mett. Har begynt med Krom, så spiser i det minste ikke så mye søtsaker lenger. Men likevel, får da være grenser på hvor mye man skal spise i løpet av en dag :/ Noen tips til å minske matlysten litt? Finnes det piller (som krom..) som hjelper på det? Vil fortsatt ha matlyst, men ikke annehver time eller oftere;) Håper noen har noen råd.
Væren74 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Hjelper Krom altså??? Jeg har det akkurat på samme måten. Jeg klarer muligens å stå i mot på dagtid men om natta er jeg oppe og spiser. Forferdelige greier... Håper også på noen gode råd!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Krom hjelper litt med søtsuget -HI-
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 reductil....men var vel ikke helt det du var ute eter...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Er ikke det slankepiller? Ikke helt det jeg vil ha. Vil ikke slanke meg..men fortsetter denne spisingen må jeg vel det også hehe. Men takk for svar anonym =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå