Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Ca de 2 siste mnd av svangerskapet var jeg plaget av sterke kynnere. Jeg fortalte det til jordmor og ringte en gang på sykehuset. Det var ganske vanlig så det var ikke noe å bry seg om. Men saken var den at når fødselen startet.. så kjente jeg ikke forskjellen på det å kynnerne! Det forklarer vel litt hvor sterke de var. Er det vanlig da??? Kynnerne kunne vare i flere timer....noen ganger i 12 timer.. Å 2-3 uker før fødselen fikk jeg et slags belegg nedentil.. vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Men da jeg spurte om det inne på BIM så sa de at det hørtes ut som sopp... men det var det ikke. For jeg tenke å høre på sykehuset om det etter ungen kom til verden. Men da var det vekke....Hva var det??
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Belegg? Var ikke bare vanlig utflod da? Eller slimproppen som gikk? Litt fostervann? Blir jo umulig å svare på....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Det var langt i fra vanlig utflod. Det så nesten ut små rogn der inne hehe... å det var mye av de!! Å når jeg vasket det vekk så kom det tilbake med en gang igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå