Mini m/4 Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hei alle alltvitende damer Nå trenger jeg råd og erfaringene deres! bruk linken, så ser dere hva jeg lurer på ;-) http://www.barnimagen.com/forum/thread/10461734 Takk for svar;-)
It's all about me Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Ved to ks blir det ks i framtidige svangerskap også. Så tror ikke det er så mye å tenke på.
SnupsaTupsa Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Jeg har også fått beskjed om at 2 ks=alltid ks...
Kamomille Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 dersom du har hatt 2 ks før, får du ikke lov til å føde vaginalt igjen!
Mini m/4 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Har hørt det jeg og... men som sakt har og hørt om andre som har født etter to og tre ks... Blir det ks blir mannen fornøyd... jeg vet ikke hva jeg vil, syns beggedeler var greiet! får vel bare snakke med legene om det! de vet vel best takk for at dere leste/svarte :-) ha en flott dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå