Bajs! Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Min kjære bestefar har laget verdens nydligste sprinkelseng til babyen. Jeg skal male den selv, slik at vi får den fargen vi ønsker. Har termin 2. november, er vel kanskje på tide å finne frem malekosten nå da? Bruker selvsagt vannbasert maling, så luktfri som mulig, men den bør vel få stå en stund før den skal brukes likevel?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Bare du lufter litt så skal vel det gå bra =) Lykke til... kos deg =)
Snart mor til 3...? Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Vannbasert maling avgir stoffer i minst et halvt år. Hvis senga skal i bruk i november, ville jeg brukt oljebasert maling. Stå ute når du maler, så går det greit. La senga stå meget varmt (35-40 grader) i et par døgn, og luft deretter godt ut. Da blir alle giftstoffer borte i følge min lege....
Bajs! Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Tror jeg begynner med det samme!! Er jo så koslig å gjøre ting klar til babyen uansett... Gleder meg helt enormt, og blir liksom enda mer virkelig når senga blir ferdig malt og montert )
Bajs! Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Oj! Er det sant? Det visste jeg ikke, det er noe helt annet enn hva min lege sa til meg... Oj!! Da får jeg skaffe oljemaling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå