Gå til innhold

Kan man spille Xbox spill på Xbox 360?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk skal du ha!!!

Er du fornøyd? Hvorfor valgte du ikke playstation??

Det er liksom det alle jeg kjenner har...

Skrevet

Hadde playstation for noen år siden, men var ikke helt fornøyd med det.

Spilte en del Xbox, og kjøpte Xbox 360 på dda den først ble utgitt for snart 2 år siden. Det morsomme er jo Xbox Live, der du kan treffe mange nye folk. Har faktisk fått en del gode venner som jeg har truffet in real life.

Er superfornøyd, men Xbox 360 har endel feil som gjør at de av og til må sendes på service i Tyskland. Da får man som regel en ny box tilbake. Denne servicen går på garantien, så det er jo ingen ekstra utgifter.

Bare å spørre hvis det er mer du lurer på. =)

Skrevet

Søren å....jeg fant ikke de ynglingene mine på listen der=(

Jucied og Rayman 3....ja ja...jeg har jo vanlig xbox da... kan fremdeles spille de der...

Skrevet

Det var dumt. Kan jo som du sier, spille de på den gamle da.

Skrevet

Har du hatt mye problemer med din du da? Eller kjenner du mange som har hatt det?

Ja det er bare å sende inn.. Kommet ny garantitid på den nå... 3 år i stedet for 1år.

2 år på markedet ja.... det er lenge! Trodde ikke det var lenge siden den kom jeg. Lurer litt på playstation 3 å...men den er faen så dyr!! Kjenner du noen som har det da?

Hvorfor er det mere spill å velge mellom på Play.S enn Xbox?

Det er et bredere utvalg med spill på playstation... sbos har jeg fått inntrykk av at det er mest kriging....har jeg rett?

Skrevet

Vi har hatt feil på vår to ganger, den første kom etter 1,5 år. Men jeg spiller mye med ei jente i Nedeland som har hatt sin inne på service 7-8 ganger.

Hvorfor det er flere spill å velge mellom til playstation er jeg egentlig ikke sikker på. Men jeg er godt fornøyd med utvalget til xbox. Jeg elsker å spille skytespill. Det er jo en del sportsspill og bilspill til Xbox også. Også har man Xbox Live Arcade, hvor man kan laste ned småspill for 50-100 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...