Gå til innhold

Hjelp! Plutselig lavt stoffskifte i uke 30!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe morsomt å få den beskjeden av legen. Men det kom selvsagt i brev så mine spørsmål blir ubesvart inntil jeg får tak iham og det er ikke lett på telefon nei. Han var usikker på hva jeg skulle foreta meg nå, skrev han. Ja, ja, det står masse om graviditet og lavt stoffskifte på nettet, men jeg finner ikke noe om hvordand et er med de som får dette så sent i svangerskapet. Jeg lurer selvsagt på om det er farlig for Lillemann! Noe som har opplevd lignende? Og hva gjorde dere? Håper noen kan fortelle meg litt!!!!!!!!!!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg har lavt stoffskjifte.tar ikke medisiner. det er ikke farlig, men legen skal følge deg opp.jeg tar nye blodprøver hvert halvår.Dette har ikke påvirket jenta mi så jeg tar det med ro! Men du virker bekymret så jeg ville ha prøvd å få snakket med legen eller jm om dette slik at du blir rolig og får svar på alt du lurer på! Lykke til

Skrevet

Takk for svar!

Ja jeg er litt bekymret, ikke for meg selv, men for babyen. Det tar jo så lang tid å få tak i de rette folka å snakke med, klarer ikke å tenke på noe annet før jeg får vite. Har prata med jordmor om det, der vet de ingenting, fastlegen min vet ingenting, sier jeg må til en indremedisiner spesialist, men kan ikke henvise meg til noen for de vet ikke hvem! Så det er litt vansklig. Regner med at jeg vet mer i løp av uka, men vil jo ikke la dete drøye for lenge heller. Prøver å kontakte her og der, men det er hele tiden "vent så ringer vi deg opp", ingen ringer opp! Jeg er nok litt uthålmodig ja.....

Fikk du lavt stoffskifte i graviditeten Sivvilviki? Eller var det noe du hadde fra før?

Klem

Skrevet

Fikk det før graviditeten. Håper det ordner seg for deg! For det er ikke gøy å bekymre seg for dette.

Skrevet

Noen som vet noe om kosthold ved laft stoffskifte og graviditet?

Bør jeg unngå sukker?

akk o ve, vet så lite......

Skrevet

Hei Millerine

Jeg har lavt stoffskifte, men visste om det før jeg ble gravid. Du kan eventuelt kontakte Hypotyreoseforeningen (husker ikke nettadressen deres nå...), de sitter på mye informasjon. Ellers finnes det jo kanskje noen privatpraktiserende indremedisinere/endokrinologer som har en e-post eller som man kan ringe.

Sukker skal ikke påvirke stoffskiftet.

Lykke til! Håper du får svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...