Gå til innhold

Oh my God! Hun sov fra kl 24 til 07.40 i dag:o)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ALDRI skjedd før - og jeg bråvåknet rett over syv og måtte skjekke om hun pustet....ble jo nesten litt redd, he he...ikke vant til en baby som sover så lenge om gangen, nei. Kanskje kiropraktoren endelig har slått inn....?

Håper det blir flere sånne netter, ja;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis.

Husker godt den følesen selv da jeg bråvåknet etter første natt han sov igjennom. Og etter den fortsatte det bare :o)

Skrevet

Å så deilig da! :-) Husker mini hadde noen sånne, ene natten sov han i 9 timer i strekk, skjønte ingting når jeg våknet og følte meg uthvilt, hehe... Håper det varer da!

Skrevet

Ja, det hadde vært noe;o) Orker ikke ha for store forhåpninger enda...er glad bare hun sovner i det hele tatt om nettene, jeg...;o) I går kveld var hun faktisk blid og fornøyd og drakk godt før hun sovnet. Vanligvis er det jo hyling fra ca kl åtte om kvelden og frem til hun sovner av utmattelse kl 2 - så sover hun et par timer, så er det på an igjen...puhhh...godt med en god natts søvn for både henne og meg:o)

Skrevet

Ja, får krysse fingerne for det. Skal på (forhåpnetligvis) siste kiropraktor-timen i dag, så da håper jeg vi får flere sånne netter fremover;o)

Hvordan går det med Andreas da?

Skrevet

Ser hun er født i juli.......like gammel som da lillegutt plutselig begynte å sove hele natten.

Så lykke til og håper det varer, da blir alt så mye lettere om dagen også :o)

Skrevet

Jo de siste to nettene har vært myyyyyye bedre! Begynte å gi ham litt amme-te og kamille-te to ganger for dagen og han har faktisk sovet ganske rolig etter det. Må jo gi ham mat ca hver tredje time da, men det er helt greit så lenge han bare sover rolig i mellom slik han har gjort nå. I natt sov jeg i 5 timer hvor 2,5 time var sammenhengende, rene luksusen jo ;-) Han blir nå større heldigvis, snart 3,5 mnd nå så da er det ikke så lenge igjen til jeg evt kan begynne med grøt dersom han fortsetter med uroen fordi han sluker luft når han spiser for fort. Hos oss hjalp det forresten ikke å kutte ut diverse matvarer, var null forskjell, så nå kan jeg i det minste spise som normalt igjen :-) Lykke til på timen i dag!

Skrevet

He he, ja, da lover det bra:o)

Ja, har på følelsen denne dagen blir grei, kanskje jeg orker å gjøre litt husarbeid også;o)

Skrevet

Så bra da:o) Du skal bare se at det løsner for oss nå;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...