Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg er lei av å ha to bein og vil gjerne motta penger for noe jeg tror på. Jeg tror på det å ikke ha to bein, så jeg mener jeg har rett til å bli erklært beinløs. Vil man ikke i krig så erklærer man seg pasifist. Dette burde så absolutt være det samme og jeg fatter ikke at noen ikke har tenkt på det før! Det er jo så mange beinløse der ute, men herregud... Det er jo bare å bruke dette som en overbevisning. Jeg mener jo at staten ikke kan tvinge en til å to bein, akkurat som man ikke kan tvinges ut i krig. Og da kan man jo bare erklære seg enfoting. Man må stå for det man mener.
blond Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Du har full rett til å bestemme over egen kropp!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Dagens morsomste innlegg! Dør av latter her! (helt seriøst altså)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Hvis du amputerer armen isteden,klarer du fremdeles sparke. Bare et forslag ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 har man egentlig det blond? man klarer nok ikke og sage over beinet selv. og trenger nok noe smertestillende. jeg tviler på at om hi går til legen eller de som fikkser på folks utsende og sier at hun ønsker seg et bein mindre får hjelp til akkurat det uansett hvor mange tårer hun gråt over hvor i veien beinet hennes var. hadde hun bedt om større/mindre pupper derimot hadde ingen sett rart på henne.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Med ett bein står du selvsagt litt mindre støtt for det du mener.
Tally Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Tar du begge beina, blir du litt mer jordnær.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 24. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2007 Man skal ikke fjerne friske lemmer med mindre det er et kjønnsorgan visstnok.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 24. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2007 Poenget er selvfølgelig å bli ufør, men slett ikke dumt.
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Enten syns du tråden min var rasende morsom, eller så trodde du jeg mente det jeg skrev og skulle harselere litt med dumhetene mine. Either way, you lose. Mitt innlegg er desidert morsomst. Hihi ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #14 Skrevet 25. september 2007 Uvanlig type humor. Å more seg på bekostning av de som virkelig er ufør har aldri vært min humor.Når ble det artig?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #15 Skrevet 25. september 2007 Kanskje sønnen min som gjerne vil ha beina tilbake kunne fått dine da?? Sykt å spøke med slikt spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #16 Skrevet 25. september 2007 Jeg er 100% ufør og synes det er morsomt! Man skal ikke ta seg selv så selvhøytidelig! Humor er beste medisin for overlevelse!
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 25. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 25. september 2007 Du skjønte virkelig ikke innlegget, du. Kan jeg le av deg da eller bør jeg helst synes synd på deg, syns du? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå