Gå til innhold

Jeg vurdere å amputere beinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei av å ha to bein og vil gjerne motta penger for noe jeg tror på. Jeg tror på det å ikke ha to bein, så jeg mener jeg har rett til å bli erklært beinløs.

Vil man ikke i krig så erklærer man seg pasifist. Dette burde så absolutt være det samme og jeg fatter ikke at noen ikke har tenkt på det før! Det er jo så mange beinløse der ute, men herregud... Det er jo bare å bruke dette som en overbevisning.

Jeg mener jo at staten ikke kan tvinge en til å to bein, akkurat som man ikke kan tvinges ut i krig. Og da kan man jo bare erklære seg enfoting. Man må stå for det man mener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :-)

Skrevet

Du har full rett til å bestemme over egen kropp!

Skrevet

Dagens morsomste innlegg! :D

Dør av latter her! (helt seriøst altså)

Skrevet

Hvis du amputerer armen isteden,klarer du fremdeles sparke.

Bare et forslag ;-)

Skrevet

har man egentlig det blond? man klarer nok ikke og sage over beinet selv. og trenger nok noe smertestillende.

jeg tviler på at om hi går til legen eller de som fikkser på folks utsende og sier at hun ønsker seg et bein mindre får hjelp til akkurat det uansett hvor mange tårer hun gråt over hvor i veien beinet hennes var.

hadde hun bedt om større/mindre pupper derimot hadde ingen sett rart på henne.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Med ett bein står du selvsagt litt mindre støtt for det du mener.

Skrevet

Man skal ikke fjerne friske lemmer med mindre det er et kjønnsorgan visstnok.

Skrevet

Poenget er selvfølgelig å bli ufør, men slett ikke dumt.

Skrevet

Enten syns du tråden min var rasende morsom, eller så trodde du jeg mente det jeg skrev og skulle harselere litt med dumhetene mine. Either way, you lose. Mitt innlegg er desidert morsomst. Hihi ;-)

Skrevet

Uvanlig type humor. Å more seg på bekostning av de som virkelig er ufør har aldri vært min humor.Når ble det artig?

Skrevet

Kanskje sønnen min som gjerne vil ha beina tilbake kunne fått dine da??

Sykt å spøke med slikt spør du meg!

Skrevet

Jeg er 100% ufør og synes det er morsomt! Man skal ikke ta seg selv så selvhøytidelig! Humor er beste medisin for overlevelse!

Skrevet

Du skjønte virkelig ikke innlegget, du. Kan jeg le av deg da eller bør jeg helst synes synd på deg, syns du? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...