Janne A (24/9) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg skal kjøpe gave til en gutt som blir 1 år. Han er en aktiv liten tøffing som liker å klatre og boltre seg. Trenger tips om noe som passer en slik tass. Han går ikke enda, men det er ikke lenge til. Det kan gjerne være en gave som er stor, og som gir gutten noe å bryne seg på. Noen som kan hjelpe?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Gåbil? En som er stødig og med masse "dilldall" på, er gøy å både gå etter, sitte på, plukke på det som er på den osv. Ellers er det jo masse gøye leker for den aldersgruppen, men jeg ville kanskje kjøpt noe han egentlig er bitte litt liten til akkurat nå, men kan få stor glede av om noen måneder. Parkeringshus med noen biler, liten hoppeball, duplo ol.
Janne A (24/9) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Takk for tips. Ja jeg tror jeg må kjøpe noe han er litt for liten for. En sånn gåbil har han, og han leker mye med den. Parkeringshus..hm..hvorfor ikke? Andre som har tips?
Gjest irismor Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hva med fisher price sin bondegård?
Janne A (24/9) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Har kikket litt på den på nettet nå. Den så fin ut. Jeg går ut fra at dyrene ol ikke er farlig små? Den likte jeg. Takk for tipset!
Gjest irismor Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Dyrene er ikke små og bondegården lager lyder =) Ingen små deler som kan spises.
Kamomille Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 snuppa her fikk frisher price bondegården i ettårsgave av oss, og det var en skikkelig hit!!!!! Til og med storebror på 4 synes den er morsom:) Eller er en liten plastsklie genial. Poden her fikk det da han var rundt 1,5 år. Fint å ha inne i vinter og så ta ut på sommeren. Kan slås sammen, så tar ikke så stor plass!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå