Gå til innhold

skal male barnerommet. hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal male rommet til jenta mi.. vet jeg vil ha noe rosa.. men hva ville dere gjort, malt hele rommet lys rosa eller bare en vegg rosa.. har en lys farge der fra før.. kan de andre veggene være sånn og bare male den ene rosa??

andre forslag?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes fort det kan bli litt mye rosa dill...så jeg ville bare valgt den ene veggen og kanskje de andre hvite

Skrevet

Synes det absolutt er kjepefint med 3 lyse vegger og en i en kontrastfarge, i dette tilfelle rosa.

Synes det også hadde blitt fint med 3 lyserosa vegger og den siste med prisnessetapet :o)

Jeg er iallfall en kjempefan av to forskjellige farger på veggene.

Skrevet

takk for svar dere:)

jeg syns og det kan bli mye rosa.. derfor jeg tenkte bare en vegg.. men skal uansett bare ha en lys rosa farge... syns det blir veldig koselig med lys rosa på jenterom;)

men kan jeg ha tre lyse vegger (nesten hvite) og en lyserosa vegg? eller må jeg da ha en litt mørkere rosafarge for å få den kontrasten??

Skrevet

vi har valgt en lysrosa farge på rommet til snuppa.

har malt alle 4 veggene..

men vi har da suplert med hvite møbler, hvite gardiner og sengeteppe.

blitt kjempefint det asså=)

Skrevet

ja det er nok kjempefint:)

men nå har jenta rosa seng, skap og komode... hehe.. den mamutserien fra ikea.. så er mye rosa på rommet...hehe;)

sa tror det blir veldig rosa.. trenger egentlig ikke male. da veggene er malt for ikke veldig lenge siden men syns det er litt sånn "voksen" farge for å si det sånn.. og da tenkte jeg en rosa vegg ville virke litt koseligere.. men ikke om det blir stygt med bare en vegg rosa da...;)

kan jo ikke velge en annen farge heller føler jeg.. for da blir det så mye farger..

Skrevet

okei.. hehe. ening med deg da.. blir LITT mye rosa=)

hva med bare en vegg som du har vært inne på ? rosa, eller en barnetapet?

eller bare en bord med ett barnemotiv?

noen søte gardiner og sengeteppe?

Skrevet

har ikke så lyst til å tepetsere om så blir nok bare å male isåfall..:)

en bord er jo en mulighet ja... hmm. må tenke litt på det;)

Skrevet

var på en leketøysforretning her om dagen. de har masse fint stash til å piffe opp rommet med!!

mest disney motiver, men dehar figurer og border til å pynte med.

Skrevet

Vi har lyst rom, med den eine veggen rosa, kjempe fornøyd :D

Skrevet

hvilken rosa farge har dere på den ene veggen da?:)

Skrevet

Da hadde jeg tatt den enen rosa veggen i samme farge som den møbelserien fra IKEA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...