Gå til innhold

Hehe, søte 3 åringen :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellomste fylte 3 år for et par uker siden. Han er et smokkebarn, men sitste året og vel det har han bare fått bruke smokken i sengen på natten. Vi har snakket litt om å slutte med smokk, men han har ikke vært noe videre interessert i det og vi har ikke orket å ta den kampen enda rett og slett.

 

Så i dag tidelig, som den siste som våkner, kommer han tassende ut på badet til oss, med bustete hår, mysende øyne og en gjesp og sier "Nå er jeg ferdig med smokk!". Vi spurte om han mente han hadde sluttet med smok, og det gjorde han. Så spurte jeg om vi skulle gå inn på rommet og hente smokkene og kaste dem i bosset, ja det ville han. Løp inn og hentet dem og kastet dem rett i bosset. "Nå er jeg veldig stor gutt!" sier han :-) Så nå har han sluttet med smokk. Så smertefritt og greit da! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så skjønn!

3 år er en herlig alder!

Skrevet

He he, så bra!! Håper på samme utviklingen her...

Får håpe han husker det når han skal legge seg i kveld da =)

Skrevet

Får håpe det går like greit når kvelden kommer :DD

 

Skrevet

Jeg tror det vil gå bra, han har veldig god hukommelse og er slik at når han først bare har bestemt seg for noe, da har han virkelig bestemt seg! Ikke litt småvinglete slik som broren kan være :-)

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Såååå søt da:o) Og så flink han er!

Skrevet

Oj, det gikk jo fint:o) Greit å vente til de er klar selv, ja. Her håper vi Tobias blir klar når han fyller tre. Han bruker den bare av og til når han sover, så jeg tror ikke det skal bli noe problem...men man vet jo aldri...

Håper å kunne få ham til å gi dem til nissen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...