Nr3 i 2012 Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg tok en test for et par dager siden, QR. Det kom opp en nesten usynlig strek rett før tiden gikk ut. Når den da har ligget litt ble den litt tydligre. Tok en test til i dag. Der så jeg en strek før tiden var godt ut men ikke veldig tydelig. Men nå en stund etter den er tatt er den veldig tydelig. Den er mye sterkere enn den jeg tok for ett par dager siden! Kan jeg være gravid? Det er så merkelig for hvis jeg er gravid denne gangen har jeg ingen symptomer. De to gangene jeg har vært gravid før, har jeg vist det omtrent siden el!!!!
Bomsedeisi Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Strek er strek så jeg tror du er gravid =) Jeg fikk også uklar strek på QR, men dagen etter fikk jeg ganske klar strek på CB. Lykke til og gratulerer!
Nr3 i 2012 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 fikk en positiv test på cb nå. så nå tror jeg også at jeg er gravid!! Jippi! Da klaffet det på 2 pp denne gangen. Men sambo er litt skuffa for vi hadde bare sex to ganger rundt el!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå