Gå til innhold

MUS i huset!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!! vi har fått masse mus i huset. kjenner at jeg er skikkelig redd for å bli smitta me no dritt. finner musebæsj overalt, har satt opp musefeller og får tatt noen men det kommer bare fler å fler...

er det noen som har noen gode ideer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lån nabokatten! Hehe, neida. Hør med noen skadedyrutryddere om de har noen anbefalinger, kanskje de sleger noe rottegift eller noe sånt. Fortsett iallefall med å sette opp feller i mellomtiden

Skrevet

vi har katt men den er bare ute på sommeren... også har vi ei jente på 1,5 år har... kan ikke sette ut gift. også kan musa dø inne i veggen og da lukter det jo godt... he he... ikke meninga å være vanskelig men...

hvor stor er sjangsen for å bli smitta tro???

Skrevet

hmmm... kanskje jeg skal ta inn katten... det var en lur ide...

Skrevet

Mener den giften som skadedyrutryddere bruker, rett og slett gjør at museliket bare tørker inn, ikke råtner og gir fra seg lukt....mener jeg har hørt dette en gang i hvertfall.

Skrevet

ja, det kan henne... men det er kanskje farlig for katta...hmmm... får kanskje prate me de....

Skrevet

Ja, der sier du noe.....om giften står sånn at katta ikke får tak i d, så kan den jo være så uheldig å få tak i ei mus som har spist gift.....hmmm, vanskelige greier

Skrevet

Vi hadde en gang mus i veggene, de var aldri inne i selve huset. Da kjøpte vi en sånn boks som ga fra seg en lyd (så høy at ikkje vi mennesker hører den!) som gjorde at musa stakk av....

Men ta kontakt med en skadedyrutrydder!

Skrevet

det har vi prøvd men musa gikk bare forbi den... det var en som lissom skulle være ordentlig vare sa de på byggmakker... kosta skjorta gjorde den og... men takk for tips....

Skrevet

Hehe, hardfør mus dokker har fått dokker.... Da høres det virkelig ut som dokker må ta hardere skyts i bruk!!

Skrevet

ja, de må være muterte. de har akkurat begynt å gå litt inn i huset så tror vi skal prøve å ta inn katten på natta.også feller på dagen... går ikke det så ringer vi pelias... å virker ikke det så flytter jeg... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...