Gå til innhold

Den lille kjører beina hardt opp under ribbeina... :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

34+5 i dag, og den lille i magen har bestemt seg for å presse beina så hardt den kan godt oppunder ribbeina mine... Gjør så vondt at jeg ikke klarer å bevege meg, får heller ikke puste skikkelig :o(

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få det litt mer komfortabelt?

Presser så innmari...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann ..:)du er ikke alene om det hehe..pleier og dytte litt på magen der hvor ho presser jeg da..pleier og flytte seg da..eller så holder jeg hånda der littså ho ikke treffer ordentlig...vet ikke om du har prøvd dette jeg men det funker ihvertfall på meg:)

Skrevet

Har prøvd å dytte litt, men den ligger så langt oppe at jeg liksom ikke kommer skikkelig til... Men det hjelper litt å holde hånda over litt, for den roer seg for en liten stund da... :o)

Når det er på det verste kjennes det ut som om jeg liksom får støt i hele magen. Må nesten krøke meg sammen i smerte...

Skrevet

skjønner hvordan du har det..er ikke behagelig når det er sånn..hjelper og reise seg opp og gå litt for meg også..du får bare fortsette og dytte litt så kan det hende at babyen flytter seg etterhvert(ihvertfall beina)

Skrevet

Får håpe det :-)

Er jo bra å kjenne at det er mye liv der inne også da. Måtte på føden i forrige uke pga veldig lite liv i over et døgn, så nå blir jeg overlykkelig for hvert eneste spark!

Skrevet

har vært der selv jeg pga det..men jeg har ikke noe fast mønster på når på døgnet babyen er aktiv..kan være når som helst så hvis det er en periode det er litt stille hos meg så betyr ikke det at det er noe galt:)har bare 2 uker igjen nå:)syns det erhelt snålt når hele magen romsterer og det stikker ut kroppsdeler flere cm ut av huden..gleder meg til det skjer noe:)

Skrevet

Oj, så spennende!!

Har litt over 5 uker igjen jeg, så er litt lenger å vente for min del ;-)

Her har det vært ganske fast bevegelsesmønster fram til nå hvertfall, så blir litt lett bekymret, men merker jo at bevegelsene forandrer seg litt nå når det begynner å bli trangt. Mer glidende og trykkende bevegelser liksom...

Skrevet

ja det er snålt og se på syns jeg...syntes ikke det er lett og kjenne hva alt er inni der men vet ihvertfall at hodet er ned og rompa opp:)5 uker går fort selv om man kansje ikke syntes det nå..men var ikke lenge siden jeg hadde 5 uker igjen..jeg får nesten rusle jeg da..har time hos jordmor kl 11..du får ha masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...